20:35:00

ZAKOPANE

Sylwestra spędziłam w Nowym Targu oraz Zakopanem . Zdjęcia ,które wstawiłam są tylko z Zakopanego. Wspaniałe trzy dni wśród trzynastu wspaniałych ludzi ! Imprezy do białego rana , wycieczki za dnia i pyszne góralskie jedzenie . Udało nam się wstąpić do knajpy gdzie jadł sam Adam Małysz i Kamil Stoch. Zakopane zimą , a Zakopane latem to dwa różne miejsca . Klimat jaki tu panuje jest cudowny . Śnieg , którego tak nie lubię tak tutaj cieszyłam oko na jego widok i już się nie mogę doczekać kolejnej wycieczki do tak wspaniałego miasta . 

Niedawno od Firmy Banggood otrzymałam zimowe buty . Buty warte zakupu , idealne na chłodniejsze dni i to właśnie dlatego zabrałam je na wycieczkę . 
Bardzo łatwo wybrać rozmiar butów na stronie Banggood bo jest podana skala . Czas przesyłki to jedyne 7 dni roboczych . Buty są w różnych kolorach ,  ja wybrałam w moim ulubionym . Zerknijcie na stronę , warto .

Pizza z oscypkiem bardzo nam zasmakowała .W kolejne dni jedliśmy pierogi i góralskie zupy. Chłodne wieczory popijaliśmy gorącą czekoladą i grzanym winem.
Moje buty znajdują się pod TYM linkiem . 
Wieczorem był Sylwester z TVP2 . Na scenie pojawiły się takie gwiazdy, jak: Maryla Rodowicz, Edyta Górniak, Cugowscy, De Mono, Pectus, Michał Szpak, Patrycja Markowska, Izabela Trojanowska, Margaret, Halina Frąckowiak, Afromental, Anita Lipnicka, Papa D. , Szymon Chodyniecki, Oceana, Formacja Nieżywych Schabuff, Zenon Martyniuk, finaliści Voice of Poland - Mateusz Grędziński i Weronika Curyło, a także zespół Zakopower. 
Mój pierwszy oscypek z żurawiną . Zasmakował mi tak bardzo , że jadłam go za każdym razem na Krupówkach .
Już dawno nie byłam na skoczni narciarskiej . Widok nieziemski !
|Buty-Banggood KLIK|

11 komentarzy:

  1. Klasse klasse, wunderbar. Ich liebe Zakopane ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam cudownie! Jak ja dawno nie byłam w Zakopanem... Uwielbiam to miejsce :) Ma niesamowity urok, czar. Można się zakochać od pierwszego wejrzenia. Nigdy nie byłam w Zakopanem zimą :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia :) Ja miałam Sylwester w Zakopanem przy TV :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę Sylwestra w Zakopanem! Marzy mi się taki <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę, uwielbiam zakopane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy jeszcze nie byłam w zakopane, muszę nadrobić ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety jeszcze nie byłam w Zakopanem ale mam nadzieję, że to szybko się zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w Zakopanem byłam w maju, teraz zimą byłam z mężem w Karpaczu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale zazdroszczę Ci tych paru dni w Zakopanem. Tylu gwiazd co ty podczas Sylwestra nie widziałam przez całe życie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Oscypek z żurawiną jest super smaczny, dziwie się, że dopiero teraz go zjadłaś pierwszy raz:P

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger