13:00:00

Trzy najpiękniejsze plaże w południowej Sardynii - Villasimius

Dziś przychodzę do Was z najpiękniejszymi widokami jakie widziałam podczas mojego pobytu na Sardynii. Villasimius to miejscowość, w której znajdują się plaże z turkusową wodą Morza Śródziemnego. Przypominam, że ja zatrzymałam się w stolicy Sardynii - Cagliari, więc by dostać się tam potrzebowałam około 1h 30 min. Villasimius oddalone jest o 50 km. Warto pokonać taki dystans, bo widoki jakie zastałam mówią same za siebie.

Spiaggia di Porto Giunco
Z plaży można dojść do punktu widokowego, z którego rozpościera się krajobraz z poniższego zdjęcia. To stąd najlepiej widać turkusowe morze na tle "seledynowych" gór. Widok jak z pocztówki. W pobliżu plaży znajdują się liczne stawy gdzie zimę spędzają flamingi.
Spiaggia Timi Ama
Plaża Timi Ama była równie cudowna. Nieopodal znajdowały się skamieniałości, bardzo finezyjnie kontrastowały z błękitem nieba. To oczywiście kolejny punkt widokowy, nie mogłam przejść obojętnie. Między skałami znajdziecie wiele jaszczurek w jaskrawych odcieniach. Całkiem przyjazne gady ;)
Spiaggia di Simius
Jest to szeroka piaszczysta plaża idealna na wschody słońca, piesze wycieczki, aktywności fizyczne. Znajduje się tu wiele tropikalnej roślinności jak np. kaktusy, które wspaniale współgrają z jasnymi skałami na tle morza. 
Komu podobają się widoki? Może majówka będzie dobrą okazją na odwiedzenie tej wyspy? Ja już zaplanowałam swoją majówkę, którą pierwszy raz spędzę poza Europą, a wy macie już jakieś plany?

26 komentarzy:

  1. Jej, jakie tam są widoki. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chciało by się tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widoki boskie! Kusisz tą Sardynią.
    A Ty na plaży prezentujesz się ślicznie.:)
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super stylizacja, jak zawsze stylizacja zapięta na ostatni guzik.
    😍


    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajskie krajobrazy. Wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miło się czyta i ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. patrzac na te cudowne widoki az zachciało mi się wakacji :)


    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż by się chciało tam znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  9. Rajskie widoki. Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę takiego wyjazdu. Piękne miejsca

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten blog jest bardzo dobry.Dodatkowo jest bardzo dużo ciekawych artykułów któe warto na pewno przeczytać.Tak uważam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślę o tym by w przyszłym roku wybrać się do Sardynii - już wiem skąd czerpać przydatne informacje :) Pozdraiwam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie napisany artykuł. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie! Zdjecia cudowne i widać, że to miejsce też jest super! My chcemy w tym roku lecieć do Hiszpanii. Szukamy właśnie noclegu i aparatu fotograficznego, żeby móc robić ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sardynia to mój cel na przyszłe wakacje. Mam nadzieję, że pandemia nie pokrzyżuje nam planów, jak to się stało w zeszłym roku. Mieliśmy plan lecieć do Bolonii, ale niestety się nie udało. Wylatujemy za 2 tygodniu na 7 dni. Czytałam sporo na https://bolonia.pl/, więc jestem lepiej przygotowana niż poprzednio. Wiem, gdzie znaleźć nocleg, samochód wynająć czy gdzie warto zjeść. Bolonio nadchodzę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger