20:23:00

Nowości od Daniel Wellington / Promocje od Dresslily

Dość długo mnie tu nie było, ale ostatnio trochę się wydarzyło... Miałam spędzić majówkę w Nowym Jorku, ale niestety pojawiły się pewne problemy zdrowotne. Jednak to nie temat na tutaj.

Trwa kampania Daniel'a Wellington'a w której kolejny raz mam zaszczyt uczestniczyć. Od 15 maja oficjalnie na rynek weszły przepiękne pierścionki DW. Wybrałam classic ring oraz classic ring desert sand. Z tej okazji na cały asortyment sklepu z moim kodem BYPAULINA dostaniecie aż-15% na wszystko. Zakupy zrobisz TUTAJ. Do moich pierścionków dobrałam nową bransoletkę classic bracelet desert sand, która jest w komplecie z pierścionkiem desert.

Z kolei na stronie Dresslily trwają letnie promocje. W mojej szafie króluje czerń. Postanowiłam to zmienić i postawiłam na białą kwiecistą sukienkę, nie sądziłam, że będę się w niej tak dobrze czuć. Do sukienki dobrałam delikatny, pozłacany łańcuszek.

|Zegarek-Daniel Wellinkton(klik)
|Bransoletka1-Daniel Wellington(klik)|
|Bransoletka2-Daniel Wellington(klik)|
|Pierścionek1-Daniel Wellington(klik)|
|Pierścionek2-Daniel Wellington(klik)|
|Sukienka-Dresslily(klik)|
|Łańcuszek-Dresslily(klik)|

26 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz, śliczne kwiaty, zegarek i bransoletki. Mam też, tylko z białą tarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I noś kochana zdecydowanie częściej takie kolorki i motywy kwiatowe, bo na prawdę wyglądasz w nich kwitnąco :)

    Przepiękna sukienka, fantastycznie wyglądasz :)

    Zdrówka :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest przecudowna
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. eleganckie dodatki i bukiet przepiękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się cała kolekcja, prosta i eleganckia jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne sukienka tez ładna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że zdrowotnie wszystko wróciło do normy:*

    Jeśli chodzi o pierścionki - bardzo przypominają mi obrączki. Więc nie zdecydowałabym się na nie jeśli miałabym swoją, a jeśli nie masz to - why no!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pewny że tym blogiem zainteresuję się bardzo dużo osób.Tak ja uważam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Te pierścionki są bardzo fajne. No o zegarku nie wspomnę

    OdpowiedzUsuń
  10. Na tym blogu naprawdę jest bardzo dużo ciekawych informacji.Takie jest moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietna biżuteria, stylowo tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne akcesoria. Uwielbiam zegarki DW, może czas na dobranie jakichś akcesoriów od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te bransoletki. Idealnie pasuję do zegarka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boskie bransoletki, mega sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosów to Ci zazdroszczę <3 a sukienka przepiękna pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały zestaw! Biżuteria prezentuje się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny zegarek Daniel Wellington <3 Ja sama mam kilka, ale ile razy wejdę poprzeglądać (no same zobaczcie :D każdy wie do czego bym założyła https://www.ceneo.pl/Zegarki/p:Daniel_Wellington/Typ:Damskie.htm :D ), to i tak chcę kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger