Classic Petite Melrose - zniżki na zegarki Daniel Wellington

W dzisiejszej stylizacji wygrywa róż. Jak nigdy nie lubiłam tego koloru tak teraz często występuje w moich stylizacjach. Różowy outfit zestawiłam z zegarkiem Daniel Wellington z najnowszej kolekcji Classic Peite Melrose. Z tej okazji na hasło : BLOGBYPAULINA mam dla Was 15% zniżki na wszystkie produkty ze strony www.danielwellington.com(klik). Promocja trwa do 15.08.2017. 
Jeśli śledzicie mojego InstaStrories to mieliście okazje zobaczyć w jakim pięknym pudełku przyszedł. Poprzednie  zegarki od Daniel Wellington przychodziły w innych pudełeczkach:) Mój najnowszy model  znajduje się pod TYM linkiem.

|Bluzka-Zara|
|Spódniczka-H&M|
|Naszyjnik-Prezent|
|Kolczyki-Zaful|
|Bransoletki-Daniel Wellington, Dedicante, Soufeel|

Share:

27 komentarze

  1. piękny zegarek, super stylizacja kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello I am Leszek from Chic Poradnik. Visiting you back! Thanks for yourcomment. Waiting for more content in the page. Greetings!
    https://chicporadnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne połączenie kolorów :) zegarek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. troche się majteczki odznaczają, postawiła bym na stringi bezszwowe i było by ekstra :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw :) Zakochałyśmy się w tej bluzeczce :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie w tej stylizacji! ;) Pasują Ci te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja a zegarek jest wspaniały ;) wszystko mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zegarka strasznie zazdroszcze! Bo zegarki z DW sa piekne <3
    cudnie wyglądasz!

    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam taki sam komplet zegarek - bransoletka! Prezentuje się super!

    OdpowiedzUsuń
  11. te dwa odcienie różu bardzo dobrze ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, przepięknie, robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny zegarek i fryzura ;).
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, ten zegarek ciągle mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie kochana:),uwielbiam takie spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie w tym wyglądasz! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz zjawiskowo ! Ta różowa spódniczka jest świetna ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie <3 A zegarek jest obłędny!
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja i zegarek mega ♥♥

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*