Recenzja okularów Firmoo

Dwa lata temu firma Firmoo zaproponowała współpracę . Jeśli nie pamiętacie odsyłam Was do tej notki KILK . Wtedy zrecenzowałam okulary słoneczne , tym razem przedstawię Wam lecznicze . Na wstępie jednak napiszę czemu wybrałam sobie zdrowotne okulary skoro nie mam wady wzroku . 

Okularów na stronie jest mnóstwo . Męskie , damskie , uniwersalne , zdrowotne , słoneczne itp . Jako , że mój tata dostał niedawno receptę na okulary do czytania pomyślałam , że jest to super pomysł na taki mały prezent ode mnie . Okulary które wybrałam są uniwersalne dlatego na zdjęciach również pokażę  jak wyglądają  na mnie .

Jeśli chodzi jednak o opinię taty ,okulary są idealnie dopasowane . Czyta w nich bez żadnych problemów . Mimo , że jest to sklep internetowy to bez trudności można zamówić okulary zdrowotne . Zamawia się u nich poprzez wysłanie wymiarów ( wszystko jest dokładniej opisane na stronie jak to się robi ) oraz wysyła się skan z receptą .

Okulary przyszły do mnie po 3 tygodniach . Natomiast wszystko zależy jaką formę wysyłki wybierzesz . Najnowsze okulary od Firmoo znajdują się pod tym linkiem DAILY NEW . Dodatkowo mam dla moich czytelników kod rabatowy znajdujący się pod tym linkiem -15 % off


link bezpośrednio do recenzowanych okularów KLIK
|Czapka-H&M|
|Komin-H&M|
|Rękawiczki-New Look|
|Płaszcz-Zara|
|Buty-Clarks|
|Kopertówka-Cameieu|

Share:

32 komentarze

  1. Mam też okulary z tej firmy i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem okulary są świetnie wykonane :D Podobają mi się ich zauszniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny zestaw, bardzo w moim stylu! Ładnie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne te okulary *.*

    Zapraszam do nas:

    wiktoria-oliwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Kochana mogłabyś poklikać w linki u mnie w najnowszym poście ?
      http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/12/nowosci-czyli-moje-zamowienia-z-shein.html
      Z góry baaaardzo dziękuję ;*

      Usuń
  6. ale cudowna stylizacja ;)
    okularki jak najbardziej pasują.

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Bardzo ładne okulary♥
    -sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. You look great dear!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/12/gray.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się. Wymieniłabym na swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I like your blog!
    http://larisamerkulova.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny pomysł na prezent. Okulary prezentują się znakomicie! Twój tato na pewno się cieszy z prezentu :D
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakochałam się w Twojej kopertówce <3 Jest cudna bez dwóch zdań ;)
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie Ci w tych okularach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie wyglądasz, bardzo dobrze Ci w tych okularach, sama muszę pomyśleć nad nowymi oprawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne są te okulary i bardzo ci pasują.:D
    Super zdjęcia.
    Zapraszam do mnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. slyszalam o tej firmie, ale ja poki co mam okulary :D/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  18. Pasuję Ci te okularki kochana :D taka sexy Pani profesor :D hihihihihi
    boska kopertówka- taka inna, ciekawa <3
    i super te rękawiczki są ! :)
    świetnir wyglądasz !
    i fajnie, że pomyslałlaś o tacie - na pewno się ucieszył :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie kożuszka oraz baner Sheinside? :)
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrowionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne okularki i ciekawe etui :)

    zapraszam do mnie :)
    http://mlovelyo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny zestaw :)
    Ja ostatnio kupiłam sobie nowe okulary, jestem z nich zadowolona i jak na razie nie mam zamiaru ich zmieniać, ale na pewno zajrzę na stronę firmy. Kto wie, może następnym razem zamówię stamtąd okulary? :D
    http://chabry-czarnowlosej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. These beautiful glasses. I'm your new GFC follower # 1091 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  23. piekne okulary,kliknięte :)
    klikniesz w link do koszuli ? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne okulary, pasują ci. :D
    Wesołych świąt!

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ej pasują ci takie oksy ;p ładnie ci w nich strasznie :)
    Wesołych ;p
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniale wyglądasz, fantastyczna stylizacja, a okulary genialne.
    jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Look nice with winter outfit. Great photos. Xx

    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Look nice with winter outfit. Great photos. Xx

    http:// takimodam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*