17:50:00

Port na Sardynii w Cagliari

Uwierzcie mi, widziałam już wiele portów, jednak to ten na Sardynii mnie urzekł najbardziej. Oprócz cudownego koloru morza, widnieją tu również malownicze góry na tle których pływają statki. Po stronie morza panuje spokój i cisza, którą oddziela aleja z palmami i ławeczkami. Po drugiej stronie poruszają się samochody, jest dość spory ruch, a turyści tłoczą się wokół restauracji, sklepów.
Marina jest jedną z największych portów we Włoszech oraz na Morzu Śródziemnym. Rocznie importuje się tu około 50 milionów ton towaru. Port odgrywa dużą rolę na Sardynii jako miejsce pracy. Zatrudnionych jest tutaj ponad 5 tys. pracowników świadczących usługi dla około 6 tys. statków rocznie.
Okolica zapiera dech w piersiach. Można tu naprawdę dobrze odpocząć.

9 komentarzy:

  1. Jakie rewelacyjne widoki. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. This is a beautiful location and it looks so nice.
    https://www.melodyjacob.com/2019/03/why-some-men-are-not-great-at-parenting.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne miejsce, nie moge oderwać wzroku. Super
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia wyszły cudownie. Pięknie wyglądasz w tej czerni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, świetne miejsce.
    Tam jeszcze nie dotarłam.
    Ślicznie wyglądasz.:)
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam na insta ajćććć i wciąż zazdroszczę <3
    cudowne widoki i piękna Ty :)
    Może po takich ładnych o egzotycznych zdjęciach, do nas szybciej przyjdzie prawdziwa wiosna i lato :) hehe

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger