15:42:00

e.Prezenty.pl pomysł na walentynkowy prezent dla niego

Walentynki tuż tuż. Z tej okazji postanowiłam przygotować post z propozycjami prezentów na ten szczególny dzień dla niego . Gdyby nie strona e.Prezenty.pl nie miałabym pojęcia co wybrać . Na stronie jest bardzo dużo oryginalnych pomysłów z podarunkami ( nie tylko na walentynki ) . 

Ponadto strona oferuje grawer do każdego prezentu . Nie trzeba wybierać prezentu z grawerem aczkolwiek kto się nie ucieszy z spersonalizowanego prezentu ? :)
Pierwszą propozycją na spersonalizowany prezent jest kufel na piwo w drewnianym pudełku . Imię na kuflu oraz opis na drewnianym pudełku jest bardzo efektownym i oryginalnym pomysłem . Kufel jest przepięknie zawiązany kokardką do pudełka . Myślę , że fajnie to będzie też  wyglądać w naszej kuchni jako ozdoba , dekoracja. 
Kolejnym spersonalizowanym prezentem jaki wybrałam dla Mateusza jest męska bransoletka . Na bransoletce jest napisane :

"Mateusz i Paulina

11.09.15 "

Każdy szczegół jest starannie dopracowany .
Co do samej przesyłki pewnie zastanawiacie się jak to wygląda ? :) Ja jestem miło zaskoczona ponieważ od momentu zamówienia przesyłka dotarła do mnie już na drugi dzień . Paczka była starannie zapakowana w dużą ilość folii bąbelkowej . Oprócz tego wszystko było zapakowane w kartonie . Karton był obklejony wielokrotnie taśmą , a naklejka mówiła "Uwaga szkło" . Zaimponowało mi z jaką starannością podeszła firma e.prezenty do spakowania przesyłki . Teraz już wiem , że nie ma obawy iż mogłoby coś przyjść zniszczone . Na pewno zamówię jeszcze coś u nich .
KUFEL-KLIK
BRANSOLETKA-KLIK

28 komentarzy:

  1. fajny kufelek :) zapoznałam się z tą stroną już dawno gdy szukałam prezentów na Święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się robi zdjęcia do prezentacji przedmiotów, wypadałoby zadbać o ręce. Obrzydliwe paznokcie odciągają uwagę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to produkt ma byc bohaterem postu nie pazury:D

      Usuń
  3. Piękna prezentacja, firmy nie znam ale z ciekawości zobaczę co oferują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten prezent. Z humorem :) Podoba mi się taka opcja! Zawsze to kreatywny prezent na Walentynki!
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzeba przyznać, że firma eprezenty całkiem dobrze sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne, personalizowanie, prezenty :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ze swoim mężczyzną walentynek nie obchodzimy, o :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A my sobie zawsze robimy jakies fajne prezenty... W tym roku chciałabym kupić pościel młodzieżową https://zaira.pl/pl/c/Posciel-mlodziezowa/71 Myślę, że któryś z tych fajnych wzorów się spodoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne pomysły :)
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie spersonalizowane prezenty ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kufel jest świetny , jak dla mnie spersonalizowane prezenty są świetne i każda osoba ucieszy się z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Męska bransoletka jest bardzo ciekawym pomysłem;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne pomysły :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rzeczy
    Świetne na prezent!
    Super post
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Samo pudełko wygląda świetnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pomysły <3 Wykorzystam je z pewnością <3 Idealnie skomponują się z Boxem http://bdaybox.co <3 Na który teraz przy wpisaniu hasła: LOVEBDAYBOX jest darmowa wysyłka <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger