Gala finałowa przyłapani na modzie , mój pierwszy wybieg , poznałam Ekskluzywnego Menela

Jak wiecie z moich poprzednich wpisów w sierpniu 2016 roku zostałam przyłapana na modzie . Dla tych co nie pamiętają o akcji , na samym dole będą odnośniki do tych postów . Ku mojemu zaskoczeniu moja stylizacja została odznaczona stylizacją tygodnia za co dostałam nagrodę .

Już na początku 2017 roku dostałam telefon czy nie chciałabym zaprezentować 20.01.2017 kolejnej stylizacji na wybiegu . Oczywiście się zgodziłam i odliczałam dni do tego wydarzenia .

Na scenę wychodziliśmy parami . Moją parą był Dominik Ujejski , a na stronie GK można obejrzeć filmik .


Na stronie Galerii Krakowskiej poczytałam więcej o tym wydarzeniu i okazało się , że prowadzącym galę miał być  Kamil Pawelski vel Ekskluzywny Menel . Pierwsze co pomyślałam to "O MÓJ BOŻE" .... jest to najpopularniejszy polski bloger , a ja miałam z nim zamienić parę słów ? :O Spełnienie marzeń ! Jednak to nie wszystko , gośćmi specjalnymi byli  Dorota Wróblewska – producentka pokazów oraz promotorka mody, kultury i sztuki, Mateusz Guzowski – finalista VII edycji programu „Mam Talent” oraz półfinalista ostatniej edycji „The Voice of Poland”, Agnieszka Janas – dziennikarka i autorka książek: „Elegantki. Moda ulicy lat 50. i 60. XX wieku” oraz „Dandysi i dżentelmeni” 
Mateusz Guzowski zaprezentował 3 piosenki w tym jedną jego autorstwa .
Wszyscy uczestnicy dostali książkę „Dandysi i dżentelmeni” Agnieszki Janas . Nagrodą główną był 2xbon na 2000zł .

Share:

14 komentarze

  1. Świetnie wyglądałaś w tych finałach :-) Ja przewróciłabym sie tam ze stresu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że miałaś okazję poznać Ekskluzywnego Menela. Fajny chłopak, oglądałam z nim wywiady na YT. Super się prezentowałaś :) Śliczna jak zawsze. Pozdrowionka weekendowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja zazdroszcze super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super doświadczenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pewna, że to niesamowite przeżycie, które zapamiętasz na długo! Gratuluję wybiegu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś :) Gratulacje, jestem pełna podziwu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic tylko pozazdrościć :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna impreza, warto bywać i poznawać świat mody i ludzi z nim związanych samemu www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow ale super! brawo brawo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję sukcesu! Piękna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*