14:56:00

Enrique Iglesias. Koncert w ramach trasy "Sex and love" KRAKÓW 16.12.16

Już od dobrych paru tygodni czekałam na niespodziankę od Matiego . Nie miałam pojęcia co to za niespodzianka , a jak już się dowiedziałam to odjęło mi mowę . Taaak na prezent mikołajkowy zabrał mnie na wspaniały koncert Enrique Iglesias'a . Nigdy nie zapomnę tego wieczoru , najwspanialsza noc w moim życiu . Koncert odbył się na Tauron Arenie w Krakowie . Może ktoś też był ? Jeśli jednak nie to zapraszam na video i fotorelacje .
"Książę Latynoskiego brzmienia" wyglądał wspaniale .

Zapraszam do wysłuchania tego co nagrałam . Nie wszystkie piosenki są na filmie ale większość jest nagrane :) Co sądzicie o całym koncercie ? :D 


18 komentarzy:

  1. Enrique nie moja bajka ale koncerty uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielu moich znajomych było na tym koncercie i żałuję ogromnie, że ja się nie wybrałam. Kurczę i to w Krakowie, moim mieście. Wstyd nie być ;) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super relacja z koncertu:) I fajny filmik :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sehr gut, sehr gut, klasse klasse ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za Enrique nie przepadam, ale i tak trochę zazdroszczę takiego koncertu. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ale ludzi :) dawno nie byłam na żadnym koncercie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Iglesiasa to i ja bym posłuchała ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super! moja siostra kiedyś była jego wielką fanką, ale za późno ogarnęłyśmy, ze w ogóle jest koncert haha :D ale ogłosił kolejny w maju w Gdyni i pewnie się wybierzemy :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej, zazdroszczę :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow , zazdroszcze ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja za nim nie przepadam, ale moja mama z chęcią by się pojawiła na jego koncercie :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  12. łaaał, super niespodzianka!! :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger