21:28:00

Włochy - Mediolan - Gdzie dobrze zjeść? / Na co uważać?

W Mediolanie jestem już drugi raz i mam nadzieję, że nie ostatni. Uwielbiam to miasto, śmiało mogłabym tu zamieszkać na stałe. Jest tu wszystko co kocham, słońce, język włoski, ludzie niebanalnie ubrani i oczywiście moje ulubione centrum handlowe Galleria Vittorio Emanuelle. Nie bez przyczyny Mediolan został okrzyknięty światową stolicą mody. Na placu Del Duomo znajdują się największe domy mody takie jak Gucci, Prada, Versace czy Louis Vuitton. Trzeba jednak uważać, bo miejsce to jest też dobrym źródłem zarobku dla złodziei... Położenie torebki na ziemi podczas robienia zdjęć nie było dobrym pomysłem, na szczęście w odpowiednim momencie wróciłam po rzeczy. Złodzieje zaskoczeni zwrotem akcji uciekli :). Trochę się z tego śmieję ale naprawdę trzeba uważać, bo z opowieści znajomych wiem, że nie tylko ja miałam taką przygodę. Oprócz tego jednego małego minusa powtórzę się - uwielbiam Mediolan. Dzień we Włoszech bez pizzy jest dniem straconym. W Mediolanie znajduje się wiele ciekawych restauracji, jednak Ginos's 1928 jest jedyną w swoim rodzaju. Może nie należy do najtańszych, ale warto wybrać się tam na pizzę czy makaron z dobrym, włoskim winem. Miła obsługa sprawia, że aż chce się tam wracać. No i oczywiście cała otoczka wokół robi dobre wrażenie. Typowy włoski klimat.

4 komentarze:

  1. Piękne widoki i zdjęcia 😍 Jeszcze nie byłam w Mediolanie, ale marzy mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać po zdjęciach że Mediolan to boskie miejsce mimo wszystko jakoś nie ciągnie mnie tam. Raczej nie moje klimaty :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dziecka marzę by wybrać się do Mediolanu. Zawsze fascynowały mnie Włochy i włoska kultura. Poza tym kuchnia włoska to coś co uwielbiam. W tym roku uda mi się spełnić moje marzenie i Twoje wskazówki na pewno będą przydatne. Już nie mogę się doczekać wyjazdu, Twoje zdjęcia upewniły mnie, że to wyjątkowe miejsce :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. W Mediolanie byłam 2 lata temu i powiem szczerze, że większe wrażenie zrobiło na mnie samo jezioro Como. W tym roku lecimy do Neapolu. Czytałam na https://neapol.pl/, gdzie najlepiej szukać nocleg i co warto zwiedzić. Wyjazd zaplanowany jest na początek grudnia, więc jeszcze mamy trochę czasu. Myślę, że spędzimy tam świetny czas. Byłaś może?

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger