11:50:00

Femme Luxe - Inspiracje wiosna

FemmeLuxe to sklep internetowy, w którego asortymencie znajdują się zarówno ubrania, jak i buty, torebki czy też różnego typu akcesoria. Wybór na ich stronie jest naprawdę ogromny. Szczerze mówiąc, o istnieniu tego sklepu dowiedziałam się niedawno, ale lepiej późno niż wcale.Wszystkie cztery rzeczy przyszły do mnie w jednej przesyłce. Ponadto, każda z nich została zapakowana w oddzielnej folii i była opatrzona metką. Prezentowało się to bardzo profesjonalnie. 

Jak zauważyliście od pewnego czasu są tu praktycznie same wpisy z moich podroży. Korzystając jednak z okazji współpracy ze sklepem Femme Luxe chciałabym Wam zaprezentować parę ubrań ze strony internetowej. Być może powrócę do tego typu wpisów, zobaczymy... :)

Moim pierwszym wyborem z Femme Luxe jest wieczorowa kreacja. Jest to typowo imprezowa sukienka, wykonana z a la skórzanego materiału, podkreśla kobiece kształty. 
Falbany, które są na niej to jej jedyny minus. Wydaje mi się, że sprawdziłyby się dla dużo szczuplejszej osoby, natomiast ja czuje się w nich niekorzystnie. Co sądzicie? 
Więcej sukienek tego typu znajdziecie tutaj corset dress .

Jest w niej coś na co bardzo rzadko się decyduję – super obcisły krój. Ten model doskonale podkreśli atuty figury, ale uwaga raz jeszcze! Wszelkie jej mankamenty również zostaną uwypuklone. Sukienka jest wykonana z dość grubego, elastycznego materiału. Wbrew pozorom jest naprawdę komfortowa w noszeniu, a ja mam nadzieję, że znajdę wkrótce okazję by móc się w nią wcisnąć :)
Przyznam szczerze, że bałam się tej długości, ze względu na niewysoki wzrost. Okazało się, że niepotrzebnie – z klasycznymi szpilami w szpic lub innymi butami na obcasie prezentuje się naprawdę dobrze nawet na osobach o niedużym wzroście.
Wiosna nadchodzi wielkimi krokami, zatem wybrałam mój ulubiony typ spodni "dziurawce" oraz coś co po raz pierwszy zawita w mojej szafie - spodnie moro. Obie pary spodni są z wysokim stanem co jak dla mnie jest ogromnym plusem, czuje się w takim kroju bardziej komfortowo. Do wysokiego stanu świetnie sprawdzają się wszelkiego rodzaju krótkie topy lub gorsety. Trochę się obawiałam, że będę się w nim źle czuć, jednak moje obawy były niesłuszne. Warto zajrzeć po większą ilość inspiracji tutaj trousers oraz tu jeans. Dla odważnych świetnie się sprawdzają koronkowe crop topy lub body, które znajdziecie tutaj black lace bodysuits.
Poza powyższymi stylizacjami, w sklepie FemmeLuxeFinery znajdziecie ogromną ilość supermodnych ubrań zarówno w klasycznych jak i stonowanych kolorach. Ciekawe kroje, neony to coś co przykuwa uwagę każdej modnie ubranej osoby. Przede wszystkim fanki kobiecego stylu znajdą tutaj coś dla siebie! Część modeli jest inspirowana stylem influencerek, inne wyglądają niczym wyjęte prosto z szafy Kim Kardashian czy też Kylie Jenner. Sklep oferuje wysyłkę do Polski, wysyłka jest ekspresowa.

Femme Luxe Finery to sklep internetowy, który oferuje największe trendy w przystępnych cenach. Szczególnie uwielbiam sukienki Femme Luxe. Jeśli masz ograniczony budżet, możesz naprawdę uzupełnić swoją garderobę za stosunkowo niską cenę. Zazwyczaj waham się przed kupnem ubrań przez internet, jednak decydując się na zakupy tutaj nie ma najmniejszych powodów do obaw. Oto kilka przykładów, dla których też będziesz chciała robić zakupy tylko tu:

-Szybka dostawa
-Dobra jakość za niską cenę
-Modnie
-Możliwość zwrotu
-bezproblemowy kontakt z firmą drogą mailową 

10 komentarzy:

  1. Crop jak dla mnie jest rewelacyjny
    Pozdrawiam, MAda

    OdpowiedzUsuń
  2. zarąbiste :D Super jest to, że w tym sklepie tak szybko wysyłają paczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejne świetne stylizacje. Najbardziej przemawia do mnie ta pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście te falbany trochę przeszkadzają - sukienka bez nich wyglądałaby lepiej
    Ślicznie w niej wyglądasz��- że niby za gruba do tej sukienki?!?!
    Już pisałam na IG że buty z tej pierwszej stylizacji skradły moje serce ��
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podobają te falbany. Nie mogę się napatrzeć. Wspaniale to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się podoba, więc chętnie wejdę sobie do nich i sprawdzę co mają ciekawego i oczywiście zrobie zakupy! ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Kotś ostatnio też pokazywał rzeczy z tego sklepu i weszłam z ciekawości, bo wcześniej nie znałam go :P

    Super outfity wybrałaś kochana, ale na takiej figurze wszystko idealnie leży :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger