13:55:00

Femme Luxe - sukienki

Jeśli ktoś z was nie czytał mojego poprzedniego wpisu, chciałam przypomnieć czym jest Femme Luxe. To sklep internetowy, który specjalizuje się sprzedażą ubrań damskich. Największym zainteresowaniem cieszą się sukienki, których wybór jest naprawdę imponujący. Oprócz spodni i bluzki wybrałam właśnie dwie oryginalne sukienki.

Obie sukienki są w podobnym odcieniu "baby pink". Szczerze powiedziawszy zaryzykowałam decydując się na nie, bo nie jest to mój ulubiony kolor. Jednak na modelce na stronie internetowej Femma Luxe prezentowały się świetnie.

Moją pierwszą stylizacją jest sukienka o nazwie "Kylie". To obcisła sukienka, która przepięknie eksponuje biust. Myślę, że idealnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia do szpilek lub na co dzień do np. espadryli. Dzięki błyszczącemu materiałowi na pewno wyróżnisz się z tłumu. Sukienka jest bardzo wygodna.
Sukienkę o nazwie "Alex" wybrałam z myślą o zbliżającym się weselu znajomych. Sukienka ma ładny jasnawy kolorek. Idealnie podkreśla kobiece kształty, a dzięki urozmaiconym rękawkom wyróżnia się od klasycznych sukienek. Idealna w połączeniu z "chanelką" i butami na wysokim obcasie czy słupku. Więcej tego typu sukienek znajdziecie pod linkiem corset dress.
Oprócz sukienek wybrałam bluzkę i spodnie w tym samym kolorze tak, aby stworzyć z tego jeden zestaw. Myślę, że outfit fajnie się wspólnie komponuje. Byłam bardzo ciekawa tej bluzki czy będzie się tak samo dobrze układać na mnie jak na modelce ze względu na jej nietypowe rękawy. Teraz uważam, że jest to jej atut, są ponadczasowe i mimo wyeksponowanego biustu bluzka nie traci na elegancji i szyku. W podobny stylu znajdziecie na stronie body pod tym linkiem black lace bodysuits. Spodnie, które wybrałam są wykonane z materiału przypominającego skórę. Spodnie są z wysokim stanem, przewiązywane paskiem. Są bardzo wygodne, a zarazem eleganckie. Na stronie just duży wybór również spodni, znajdziecie je klikając tu trousers, a miłośniczki dżinsów odsyłam tu jeans.
Podsumowując jestem bardzo zadowolona z zamówienia. Przesyłka przyszła do mnie bardzo szybko, każda z rzeczy ponownie była zapakowana w osobnej folijce. Firma Femme Luxe do wszystkiego podchodzi z pełnym profesjonalizmem. Jak już zdążyliście zauważyć, na stronie znajdziemy tylko i wyłącznie bardzo kobiece ubrania. W końcu znalazłam sklep, który w 100% spełnia moje oczekiwania.

9 komentarzy:

  1. Świetne sukienki. Jest w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcie i super wyglądasz w tych sukienkach Pau.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądasz w tych sukienkach! Również dostałam od nich 2 sukienki i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Sukienka jest delikatna, a jednocześnie niesamowicie zmysłowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały blok i fajne treści

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wpis. Podoba mi się ten zestaw

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowo prezentuje się ta różowa sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger