22:01:00

Jaki plecak na podróż? / Pariso.pl - plecaki, torebki na każdą okazję

Jak wiecie uwielbiam podróże, te duże i małe. Niedługo lecę na Teneryfę, na którą potrzebny mi jest praktyczny, pojemny plecak. Pomyślałam więc, że napiszę Wam kilka słów o Pariso.pl. Jest to sklep internetowy, który głównie zajmuje się sprzedażą plecaków i torebek. Dziś skupię się na tych pierwszych - damskich plecakach. Kiedy po raz pierwszy zrobiłam zakupy na Pariso, wiedziałam, że już zawsze kiedy będę planować jakąś podróż to właśnie ten sklep jako jedyny przyjdzie mi na myśl.
Moją uwagę zwrócił czarny, klasyczny plecak, ale pamiętajcie, że na stronie jest dużo więcej wzorów i kolorów. Mój plecak jest pikowany, ze srebrnymi klamerkami oraz logiem firmy na dole po prawej stronie. Jako fanka minimalizmu wizualnie w sam raz dla mnie. Oczywiście nie o wygląd tu najbardziej chodzi, a o jakość oraz praktyczność torby. Plecak wykonany jest z solidnego materiału, wewnątrz jak i na zewnątrz posiada wiele kieszonek, miejsce na wodę. Usztywniane plecy i regulowane ramiona sprawiają, że jest bardzo wygodny. Na podróż mój numer jeden.
Warto również nadmienić, że czas wysyłki jest bardzo szybki. W moim przypadku to tylko dwa dni robocze. Jak wspominałam na wstępie Pariso.pl sprzedaje także gustowne torebki. Pozwoliłam sobie zerknąć, polecam również i Wam torebki damskie.

10 komentarzy:

  1. How do you always come up with such amazing outfits?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabulous content as usual! Keep sharing!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny plecak! Bardzo ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny wpis! Szukałam fajnego plecaka i już chyba wiem w którym kierunku warto patrzeć. Kupię sobie podobny!

    OdpowiedzUsuń
  5. a myślałam że damskie torebki kuferki które mam to są duże, ale to nic w porównaniu z twoim plecakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię szykowane i dobrze dobrane dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moją uwagę zwróciła ta rewelacyjna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej stylizacji najlepsza jest dla mnie ta wspaniała jeansowa sukienka.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger