20:45:00

Przegląd sklepów internetowych - Light in the box oraz Femme Luxe Finery

Dziś przychodzę do Was z recenzją sklepów internetowych. W dobie pandemii każdemu z nas przyda się sprawdzony sklep, gdzie dostawa oraz ubrania są na wysokim poziomie, co za tym idzie - zadowoleni klienci. Jednym z takich sklepów jest Femme Luxe Finery. Ze sklepem tym współpracuję już bardzo długo, ale mogłam pominąć fakt przesyłki. Mianowicie czas oczekiwania na ubrania to około 7 dni roboczych.
Zdecydowałam się na czerwoną sukienkę oraz w takim samym kolorze bluzkę. Wybierając rzeczy na stronie nie myślałam o stworzeniu jednego outfitu. Natomiast bluzka z opadającymi ramionami ubrana na sukienkę fajnie razem współgra. Z dodatków dobrałam czarne buty i torebkę na krótkim, srebrnym łańcuszku. Bluzka kosztuje niecałe 12 funtów, a znajdziecie ją tutaj "czerwona bluzka". Oczywiście bluzkę można dobrać nie tylko do sukienki, ale też do spodni np. z wysokim stanem. Stylizację z  sukienką w zależności od doboru dodatków można ubrać bardziej na luźno (jak ja) lub w bardziej oficjalnym wydaniu. Tutaj znajdziecie "czerwoną sukienkę".
Femme Luxe Finery jest jednym z niewielu sklepów, w którym asortyment jest naprawdę na wysokim poziomie. Pozwolę sobie podlinkować najpopularniejsze kategorie : trousers, corset dress, bodysuits i jeans. Gorąco zachęcam do przejrzenia oferty.
Głównym asortymentem sklepu Light in the box jest odzież damska, ale znajdziesz tutaj również odzież męską, dekoracje do mieszkania, elektronikę i wiele innych ciekawych rzeczy. W szczególności polecam Wam wejść w linki poniżej:
Zamawiając niebieski komplet pomyślałam o nadchodzących Świętach. Spódniczka oraz marynarka są z bardzo cienkiego materiału, stylizacja sprawdzi się więc jedynie w lecie. Link do niebieskiego kompletu tutaj. Jeśli szukacie niebanalnych bluzek to ta biała z pewnością wpadnie Wam w oko. Przewiązywaną pod biustem bluzkę znajdziecie tutaj. Z hasłem LTB20 dostaniecie aż 20% zniżki na cały asortyment sklepu.
Komplet można kupić w trzech różnych wariantach. Który kolor najbardziej Wam się podoba? 

14 komentarzy:

  1. Ten odcień fioletu podoba mi się najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski , mi się najbardziej chyba podoba :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o sklepie, ale zestaw jest boski szczególnie w kolorze niebieskim
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I wrote you a message about possible collaboration, did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi! What blogger template is this?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowne te ciuszki <3 Najbardziej wpadła mi w oko a czerwona sukienka i ten miętowy zestaw <3

    Zapraszam do siebie innacodziennie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły na niebanalne stylizacje. Ciekawy blog. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo atrakcyjne promocje, polecę żonie i razem skorzystamy

    OdpowiedzUsuń
  9. W mieście ludzie bardziej się lubią wystroić

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwona sukienka mnie zachwyciła. Wygląda rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger