21:07:00

Black Friday w sklepie internetowym Light in the box ! Promocje świąteczne !

Święta tuż tuż! Co za tym idzie? Promocje, promocje i jeszcze raz promocje! Boże Narodzenie to czas na spędzenie wspólnych chwil z rodziną przy wigilijnym stole. W tym roku spotkania mogą być trochę utrudnione, ale mimo wszystko zawsze można podarować bliskim gwiazdkowy prezent wysyłając go. Black Friday lub po polsku czarny piątek to świetna okazja na duże promocje. Light In The Box z tej okazji oferuje promocje nawet do -88% zniżki oraz darmową wysyłkę. Czy może być lepiej?

W tym roku na mojej liście prezentów znajdują się piżamki i bluzy z akcentami świąt! Lubicie takie ubranka?


1 piżama TUTAJ, 2 piżama TUTAJ, 1 bluza TUTAJ 2 bluza TUTAJ

1 bluza TUTAJ, 2 bluza TUTAJ, 3 bluza TUTAJ 4 bluza TUTAJ

6 komentarzy:

  1. Bluza z motylem z tyłu prezentuje sie bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę ja wprost uwielbiam oglądać piżamy świąteczne. One wszystkie są takie urocze :D
    A te bluzy to podpisuję się całkowicie pod tą z motylem i tą pastelową :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda że częściej nie ma takich promocji, piżamek akurat mi nie brakuje, ale chętnie bym kupiła biżuterię np. złoty łańcuszek z medalikiem albo nowe kolczyki

    OdpowiedzUsuń
  4. Kapitalna stronka rytualmilosny.co.pl którą bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne miejsce, już dawno nie znalazłam tak ciekawego bloga, będę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam modę, chciałam być krawcowa w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger