22:06:00

Szarości od Femme Luxe Finery

Witam wszystkich. Dziś przychodzę do Was z kolejną porcją ubrań od Femme Luxe Finery. Ostatnio upodobałam sobie u nich dwuczęściowe komplety, dlatego wybrałam aż w dwóch kolorach. Chciałam też dodać, że przesyłki ostatnio przychodzą do mnie bardzo szybko. Najnowsza w niecały tydzień. Na początek jednak parę słów o sukience. 

Szara sukienka to strzał w dziesiątkę. Nie lubię mieć odkrytych ramion, a opcja z rękawkami pod ramionami jest ciekawym pomysłem. Sukienka dzięki krojowi podkreśla kobiece kształty, jest bardzo obcisła, a mimo to można w niej swobodnie się poruszać. Świetnie sprawdzi się na wieczorne wyjścia, wesela, chrzciny czy komunie. Z tyłu posiada suwak co ułatwia jej założenie.
Po raz pierwszy wybrałam zwykły,  basicowy top ze strony Femme Luxe. Brakowało mi t-shirt'ow bez żadnego nadruku. Takich topów nigdy za wiele, w szczególności latem. Bluzka do spodni z wysokim stanem idealnie współgra. Basicowe stylizacje to ostatnio coś w czym czuję się najlepiej, a do odpowiedniej biżuterii wyglądam wyjątkowo. Na stronie znajdziecie więcej tego typu bluzek.
I na koniec moje ulubione dresiki. Lubię je tak bardzo, bo można prawie na każdą okazje je ubrać. Siłownia czy randka? Niby tak odlegle sobie miejsca, a jednak w obu przypadkach będzie wypadało założyć łososiowy czy granatowy komplet lub jeden z loungewear i joggers. Trzeba jednak uważać z kompletem w łososiowym kolorze, bo niestety dosyć mocno prześwituje. Do dobrze dobranej bielizny nie będzie to stanowiło problemu.

8 komentarzy:

  1. Sukienka prezentuj się na Tobie obłędnie <3
    A dresiki bardzo fajne
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, love this! What blogger template you are using pls?

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ubrania od nich! Pięknie wyglądasz :)

    www. weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I wrote you a message about fashion photography collaboration, did you get it?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie stylizacje są fajne, ale ta srebrna sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie podzielam tą opinie. Wszystkie stylizacje są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten wpis jest bardzo interesujący

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger