17:59:00

Zestawy "one color" - Femme Luxe Finery

Zestawy tak zwane przeze mnie "one color" to komplet bluzka + spodnie w tym samym kolorze. Femme Luxe Finery wypuściło na rynek takowe komplety, które są dostępne na ich stronie. Na modelce wyglądały fenomenalnie dlatego stwierdziłam, że zaryzykuję i również je wybiorę. 

Pierwszy zestaw, który rzucił mi się w oko jest w kolorze srebrnym. Myślę, że przyda mi się taki na wieczorne wyjścia. Gdy pierwszy raz przymierzyłam komplet śmiem zaryzykować, że outfit też fajnie się sprawdzi w sportowym wydaniu. Sportowe buty, plecaczek, czapeczka z daszkiem, czemu nie? Oczywiście nie byłabym sobą gdybym do takiego zestawu nie dołożyła eleganckich dodatków jak np. skromny naszyjnik, kolczyki czy tak jak na zdjęciu okulary. Bluzkę zaprezentowałam w całkiem innym wydaniu niż na stronie. Przewiązywana w talli, z odkrytymi ramionami wydaje mi się, że wygląda dużo lepiej i oryginalnie.
Żeby nie było nudno oprócz "gotowych kompletów" sama skompletowałam stylizację. Tym razem skusiłam się na nietypową bluzkę w print z gazety. Do bluzki przyszyty jest dodatkowo pasek który można przewiązać z tyłu lub tak jak ja z przodu. Ze spodniami niestety nie trafiłam, bo pomimo rozmiaru S spodnie są na mnie za duże. Można je wyregulować w pasie, jednak ze zbyt szerokimi nogawkami nie da się już nic zrobić. O ile dobrze pamiętam był to najmniejszy rozmiar. Można je pochwalić za gruby materiał. Więcej spodni znajdziecie pod tym linkiem joggers. Buzki i t-shirt'y tutaj.
Drugi zestaw "one color" wybrałam w kolorze brązowym. Wydaje mi się, że o ile się nie ugotuje w tej stylizacji w lecie to będzie fajnie podkreślać opaleniznę. Tak samo jak w pierwszej propozycji bluzkę przewiązałam w talii. Wam w jakim wydaniu podoba się bardziej? Przewiązana czy może tak jak ma modelka na stronie? Komplet ten jest wykonany z bardzo grubego materiału. Więcej ciekawych setów od Femme Luxe znajdziecie tutaj loungewear.



9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba najbardziej podoba mi się ten trzeci komplet. I kolor i sam krój. Osobiście nie przepadam za falbankami na ramionach dlatego proste szycie i te wiązanie w pasie super jak dla mnie się zgrało :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobał mi się ten ostatni komplecik ale we wszystkich wyglądasz świetnie :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo Twój styl pisania

    OdpowiedzUsuń
  5. dużo ciekawych pomysłów tutaj!

    OdpowiedzUsuń
  6. mnóstwo ciekawych inspiracji!


    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger