18:49:00

Biżuteria od Dazzle Luna

Dziś kilka słów o firmie, którą niedawno poznałam - Dazzle Luna. Jest to sklep internetowy zajmujący się sprzedażą biżuterii. Na stronie znajdziecie zakładki z kolczykami, pierścionkami czy też naszyjnikami. Z Dazzle Luna możesz zrobić niespodziankę swoim bliskim. Znajdziesz rożne zestawy prezentowe na takie dni jak np. walentynki, urodziny czy dzień mamy. 
Standardowa przesyłka trwa zaledwie od 7 do 10 dni roboczych. Można również wybrać ekspresową wysyłkę, wtedy czekasz jedynie od 1 do 3 dni roboczych. Każda przesyłka wysyłana jest w ozdobnym pudelku i dodatkowo w kartonie dla zabezpieczenia. Produkty można zwrócić do 30 dni bez dodatkowych opłat.
Mój naszyjnik znajdziecie pod TYM linkiem.

18 komentarzy:

  1. Jak dla mnie prezentuje się naprawdę rewelacyjnie i chętnie bym nosiła
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE on jest prześliczny. Chociaż osobiście wolę te prostsze na tylko jednym łańcuszku nie wiem za bardzo jak to nawet wyjaśnić :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny łańcuszek, ostatnio jednak rzadko je noszę, drażnią mi skórę na szyi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten łańcuszek, uwielbiam motyw gwiazd w biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten blog jest prowadzony bardzo dobrze.Jestem pewny że spodoba się bardzo dużej liczbie osób.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znałam tej marki, ale biżuteria fajnie wygląda :) ja ostatnio kupiłam sobie bransoletkę z hematytu i pasujące kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna biżuteria!:) Według mnie biżuteria to świetny prezent dla każdego bez względu na wiek :) Ostatnio mojej babci kupiłam bransoletkę i perfumy. Bardzo się ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajnie się prezentuje na zdjęciach :) mnie z biżuterii ostatnio interesują tylko obrączki ślubne, ale na co dzień taki wisiorek z gwiazdkami bym nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To naprawdę świetny pomysł na prezent :) Chyba zamówię te świeczki jako dodatek do głównego prezentu :) Ostatnio na https://www.natigo.pl/2021/08/11/unikalny-prezent-dla-przyjaciela-postaw-na-zdjecia/ znalazłam świetny pomysł na prezent dla przyjaciela i mam zamiar go wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny wisiorek, modny i delikatny, nie dominuje w stylizacji, tylko podkreśla jej urok :) biżuteria srebrna ręcznie wykonana zawsze mi się podobała, ale czasem sięgam też po tę ze złota lub pozłacaną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie tu u Ciebie muszę częściej tu zaglądać

    OdpowiedzUsuń
  13. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  14. wartościowy wpis na tym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy wpis, piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczny,delikatny i modny łańcuszek. Uwielbiam gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  17. co za piękne wykonanie, każda Panna młoda będzie błyszczeć w takiej biżuterii

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis! Bardzo ciekawe i wartościowe informacje. Dziękuję za dzielenie się wiedzą. Pozdrawiam! Blueberry

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger