Daniel Wellington

O firmie Daniel Wellington słyszeliście na moim blogu niejednokrotnie . Tym razem mam okazję reklamować zegarek z najnowszej kolekcji CLASSIC BLACK . Nie da się ukryć , że jest to jedna z moich ulubionych kolekcji . Prosty zegarek dzięki czemu jest tak wyjątkowy i oryginalny  . Czerń króluje od dłuższego czasu dlatego piękno zegarka chciałam jeszcze bardziej podkreślić czarną stylizacją . 
Oczywiście dla Was mam zniżkę na dowolny model zegarka . Kod : paulina_bak1 , który daje -15% zniżki . Ważny do 15.01.2016.



Co sądzicie o kolekcji CLASSIC BLACK ?  Model , który wybrałam można zobaczyć TUTAJ . 
|Kapelusz-Zaful|
|Płaszcz-Zara|
|Spodnie-H&M|
|Buty-Bonprix|
|Torebka-Zaful|
|Pierścionki-Zaful|
|Zegarek-Daniel Wellington(klik)|

Share:

18 komentarze

  1. Piękny zegarek! :*

    https://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja i makijaż!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie klasyczne , eleganckie zegarki. Wyglądasz cudownie w tej stylizacji, wszystko perfekcyjnie dopasowałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladna stylizacji, idealnie komponuje się z jesienną scenerię. Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wiem, że kluczem miał być tu zegarek, ale nie da się na nim skupić przy Twojej urodzie! Piękna Pani Jesień! :) Pozdrowionka cieplutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasse klasse ;) Ich möchte diese Armbanduhr :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny zegarek! :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zegarek jest przepiękny :)
    Ślicznie zdjęcia, pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zegarek i futerko ;) ogólnie super stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zegarek bardzo fajny, a stylizacja cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny look :) Zegarek jest cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. osttanie zdjecie megaa bardzo mi sie podoba .!!

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*