Sesja dla Gamiss

Tak jak w tytule .Dziś przybywam do was z sesją dla Gamiss . Jest to firma która sprzedaje ubrania online . Ubrania które miałam przyjemność przetestować są podlinkowane na samym dole .  Szczerze powiedziawszy jeszcze nigdy nie miałam tak dobrej jakości ubrań ;o (nie przesadzam) . Potargane jeasnsy to coś co jest hitem już od kilku sezonów. Ja je uwielbiam , a w połączeniu z butami , które dostałam w prezencie prosto z Mediolanu wyglądają bosko . Do tego czarna bluzka , która po bokach ma ciekawe wycięcia . Zestaw taki na luzie powiedziałabym , że streetowy look . Ja jestem na TAK , a Wy co sądzicie ?


Kto pomoże mi i kliknie ? :) 
|Bluzka-Gamiss KLIK|
|Spodnie-Gamiss KLIK|
|Torebka-Gamiss KLIK|
|Buty-Mango|
|Zegarek-Daniel Wellington|
|Okulary-Firmoo|

Share:

21 komentarze

  1. Wygladzasz bosko. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten sklep jest chyba nowy bo nie słyszałam wcześniej o nim. Cudownie wyglądasz w tym zestawie,kliknęłam -bluzeczka za 9$ to świetna okazja :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sehr gut! Ich mag diese Hose ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie są świetne :) jak i cała stylizacja :)
    Miejsce kojarzę :P to nie jest na 1000lecia w hucie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaufland City :D poznałam po blokach :) bo mój tam mieszka :P

      Usuń
  5. Urzekłaś mnie ta stylizacja ! Pozdrawiam serdeczne :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekłaś mnie ta stylizacja ! Pozdrawiam serdeczne :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Figura modelki, fotogeniczność, uroda - to i sesja wypadła świetnie :) Miło się na Ciebie patrzy :) Jak najwięcej takich sesji! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pięknie wyglądasz! gratuluje współpracy :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne zdjęcia i stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz :)
    Genialne spodnie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana wszystko ci poklikałam - 9,33$, 16,93$, 8,80$ :)
    Jeśli możesz kliknij w linki TUTAJ , dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądasz! spodnie, top, buty! genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne jeansy <3 no mega wyglądasz!

    http://paula-visage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*