20:22:00

Photowall - fototapety, obrazy, plakaty / wysoka jakość / home decor - inspiracje

Słuchajcie! Jakiś czas temu odezwała się do mnie szwedzka firma photowall.com, która w swojej ofercie posiada fototapety, obrazy oraz plakaty do dekoracji wnętrz. Jako fanka fototapet z ogromną przyjemnością zamówiłam fototapetę do salonu ze wzorem kalifornijskich palm. Na drugim zdjęciu zobaczycie salon przed zmianą, fototapeta z panoramą Wenecji również bardzo mi się podobała, ale po prawie 4 latach, nic nie stało na przeszkodzie by odświeżyć salon i nadać mu świeżości, lekkości. 

Wzór z poniższego zdjęcia zdecydowanie optycznie powiększył mieszkanie, bo teraz zdecydowaliśmy się na położenie fototapety od podłogi do sufitu. Wysokie palmy, które tym razem przedłużyliśmy do wysepki kuchennej sprawiają wrażenie, że w salonie zyskaliśmy trochę przestrzeni i wakacyjnego klimatu. Z nałożeniem fototapety pomógł nam mój tata, ale możecie też spróbować sami. Firma udostępnia swoim klientom krótki filmik jak w łatwy sposób nakleić fototapetę, a za 14 Euro czyli jakieś 60 zł dodatkowo można zamówić niezbędne narzędzia łącznie z klejem do twojej wymarzonej fototapety. Nieskończona ilość wzorów, kolorów, motywów gwarantuje, że każdy z pewnością znajdzie coś dla siebie. To bardzo dobry pomysł na odświeżenie swojego wnętrza.

Nie jesteś fanem fototapet? Firma oferuje również niezliczoną ilość obrazów, plakatów. Ciekawe kolekcje z widokami czy inspirującymi napisami z pewnością urozmaicą twoje wnętrze. Z moim kodem bak25 dostaniecie aż -25% zniżki + darmową przesyłkę na wszystko ze strony photowall.com.

... a tak było przed metamorfozą :) 
Podoba Wam się zmiana? Mi bardzo.

3 komentarze:

  1. Piękne są te fototapety, u mnie jednak brak miejsca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto zajrzeć na tę stronę. Takie fototapety są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. To mnie bardzo interesuje.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger