18:50:00

Femme Luxe na sportowo - propozycje, inspiracje

Dziś trochę inaczej niż zwykle, bo mam dla Was do zaprezentowania sportowe stylizacje. Mimo, że nie przepadam za sportowym stylem, w ubraniach od Femme Luxe Finery czuję się wyjątkowo dobrze.

Różowy dres w zależności od wyboru dodatków można za każdym razem inaczej, oryginalnie zaprezentować. Moje wydanie jest najprostsze z możliwych ale tak czuje się najlepiej. Różowy komplet ciekawie współgra z czarnymi dodatkami. Bluzkę można na wiele sposobów wystylizować. Przewiązywana w tali bądź z odsłoniętymi ramionami równie fajnie wygląda.
Kamizelka z kapturem, luźne szorty to opcja na wakacyjne wycieczki, siłownię i aktywne wyjścia. Komplet oprócz tego, że fajnie się prezentuje, jest też bardzo wygodny - 2 w 1. Górę można nosić samą lub np. z topem. Szorty są regulowane w pasie dlatego wybierając rozmiar S będą też dobre na M. To samo tyczy się kamizelki, która jest oversizowa. Kamizelkę można też fajnie wystylizować do spodni z- joggers.
Mój faworyt to dres z poniższego zdjęcia. I to nie tylko za sprawą koloru czarnego, który
ubóstwiam ale z racji też dobrze dopasowującego się kroju do sylwetki. Więcej podobnych kompletów znajdziecie pod tym linkiem loungwear. Spodnie z wysokim stanem dobrze wyglądają do crop-top'u. Jest to stylizacja, która sprawdzi się zarówno na siłownię jak i wyjścia na co dzień w zależności od doboru dodatków.
Szary set sprawdzi się dla wszystkich lubiących wygodę. Spodnie ze ściągaczami na dole to świetna propozycja na siłownie. Oversizową bluzkę można nosić tak jak ja - podwiniętą lub w wydaniu takim jak zaprezentowała modelka na stronie. Oba wydania ciekawie wyglądają. Spodnie można kupić osobno i dobrać do nich top z linku t-shirts
Który komplet najbardziej Wam się spodobał? :)

10 komentarzy:

  1. Wszystkie komplety bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. OOoo super kochana, że akurat pokazujesz sportowe wydania z ich stronki, bo o ile też nie przepadam, to mamy zaplanowany wyjazd i takie sportowe ciuszki mega mi się przydadzą :)
    Podobaja mi się ten różowy komplet <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tak wielkiego lustra! Mi takiego brakuje w pokoju :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama nawet nie wiem który mi się najbardziej ale wydaje mi się że każdy :D Dresy z Femme Luxe są obłedne
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te zestawy dresowe są rewelacyjne
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem fanką dresików ale przyznam że te zestawy dresowe są śliczne ;)
    Zapraszam na mojego bloga i dzisiaj nowy post to znaczy rozprawka życiowa
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja natomiast uwielbiam wszelkiego rodzaju komplety dresowe

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger