15:08:00

Ambasadorka salonu boskie / Świąteczne promocje na zegarki Daniel Wellington

Święta zbliżają się do nas wielkimi krokami. Jeśli nadal nie masz pomysłu na prezent, zawsze możesz wybrać świąteczny zestaw ze strony danielwellington(klik). Trwa specjalna promocja na wszystkie produkty Daniela Wellingtona. Z tej okazji można skorzystać z 10% zniżki. Jest ona automatycznie naliczana przy zamówieniu. Dodatkowo przy realizacji zamówienia warto wpisać mój osobisty kod BYPAULINA a wtedy dostaniesz kolejną zniżkę, tym razem: -15%. W sumie to aż -25%.

Na stronie można wybrać skomponowany już zestaw zegarek+pasek / zegarek+bransoletka lub samemu stworzyć swój własny unikatowy zestaw. Można wybierać ze wszystkich modeli zegarków, pasków i bransoletek jakie są tylko dostępne na stronie.

To już mój drugi zestaw świąteczny. W tym roku wybrałam Classic Sheffield + Bayswater KLIK.

Niedawno zostałam ambasadorką salonu Boskie. Salon specjalizuje się w stylizacji paznokci. Podoba Wam się mój nowy kolor? Jest to hybryda, kolor - Hollywoodzka czerwień. Osobom z Krakowa szczerze polecam to miejsce. Panie w salonie częstują pyszną kawą/herbatą, w środku panuje bardzo miła atmosfera. Najważniejszą zaletą jest jednak pełen profesjonalizm firmy. Po więcej info zapraszam na stronę salonu KLIK.
BYPAULINA -15%

11 komentarzy:

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger