19:39:00

Podsumowanie wakacji na Cyprze

Cypr jest piękną wyspą o urokliwych krajobrazach. Tydzień to zdecydowanie za mało by zobaczyć wszystko co nam wyspa oferuje. Wakacje są po to by odpocząć, więc większość moich dni spędzałam na plaży z widokiem na turkusowe Morze Śródziemne. Jednak znalazłam też czas na wycieczki po wybranych miejscach, które są pokazane w poprzednich postach.
Wspaniała wyspa dla osób, które jak ja szukają pięknych krajobrazów, ale i dla tych co są ciekawi kultury oraz historii tego miejsca. Jak już wspominałam w innym poście, pada tu zaledwie kilka razy w roku w dodatku w okresie zimowym więc nie ma opcji na złą pogodę w wakacje.
Zdjęcia są z okolicy w której mieszkałam - Pafos. Był to ostatni dzień na Cyprze, ale wróciłam do Krakowa tylko na jeden dzień i ruszyłam w kolejne miejsce oddalone od wyspy o około 3 tys. km. Różnica temperatur to średnio 20 stopni. Kto mnie śledzi na Instagramie już wie o jakim miejscu mowa.

7 komentarzy:

  1. Na pewno wyjazd był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna Ty i te widoki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna figura i opalenizna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Ci zazdroszczę kochana takich widoków, a także idealnej figury <3
    Teraz nie wiem na czym skupić się bardziej :) hehe
    Super wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne podsumowanie,ładne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny brzuch:) niezle wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  7. oj tak figura idealna pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger