16:09:00

BANGGOOD 11sta rocznica, Łeba - Wydmy

Chciałam się z Wami podzielić moją kolejną podróżą w tym roku. Tym razem piękne polskie morze, miejscowość Łeba. Zdjęcie jednak w tym poście będą wyłącznie z wycieczki na Wydmę Łącką. Jest to mój drugi raz w Łebie, a dopiero w tym roku zwiedziłam cud natury jakim są Wydmy. Teraz już wiem, że jest to miejsce, które trzeba zobaczyć. Krajobraz wygląda na ogromną pustynię jednak gdy wyjdzie się na samą górę po prawej stronie rozpościera się morze, a po drugiej stronie jezioro Łebskie oraz tzw. Martwy Las. Zapraszam na fotorelację.
Przy okazji na stronie Dresshead znajdziecie spodnie podobne do moich wystarczy wejść w zakładkę denim damski
Chciałam Was również poinformować, że firma z którą współpracuję BANGGOOD obchodzi 11 rocznicę założenia sklepu internetowego. Z tego powodu mamy dla Was wiele przecen,promocji.
Link do promocji znajdziecie tutaj : PROMOCJA , promocja trwa 9.07-9.09
Łapcie za kody i korzystajcie z promocji ;) 
Nawet 71% przeceny 
Więcej info znajdziecie tutaj KLIK

31 komentarzy:

  1. twoj top jest obledny! a miejsce rewelacyjne, nigdy nie bylam a widac ze bardzo warto Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Łeba jest piękna, na zdjęciach wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :) Śliczna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie wygląda jakby było zrobione na Saharze :-) Wyglądasz świetnie w tej bluzeczce, śliczny ma kolorek :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy tam nie byłam, miejsce wygląda faktycznie jak pustynia :) zdjęcia super wyszły, jednak nasze Polskie morze jest piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Bardzo klimatyczny wpis - świetna robota :)
    Extra się prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudownie wygladasz ten topik jest w moim ulubionym kolorze :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia!
    Riwlawn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super like!!!:o

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia ! :) Stylówa świetnie się wpisuje w miejsce :)
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Już tyle razy byłam nad morze, a jeszcze nigdy nie mialam okazji być w Łebie, a widać, że na prawdę warto :D
    rzeczywiście te wydmy wyglądają jak wielka pustynia :P hehe

    kochana, a Ty wyglądasz obłędnie !
    ten topik jest czadowy <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam o tych wydmach! Mieszkam niedaleko, ale jeszcze nigdy nie byłam. Widok niesamowity, włącznie z tobą! :)

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  13. love this post, so nice :)
    kisses :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam kilka lat temu, ale dopiero teraz zauważyłam, że to idealne miejsce na zdjęcia. Świetna stylizacja :3.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jeśli jadę nad morze, to tylko do Jastrzębiej Góry :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyglądasz genialnie,super topik <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow, przepiękna sesja! Zdjęcia wyszły świetnie! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. byłam tam i jest naprawde pięknie, śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty jesteś piękna <3 Cudowny plener zdjęć :)
    www.evelinebison.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia! Prezentujesz się, jak rasowa modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądasz niesamowicie kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten top jest świetny! Bardzo ładnie wyglądasz :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger