15:08:00

Bruno Mars koncert 24k MAGIC WORLD TOUR 27.05.17

Fantastyczny koncert Bruno Marsa , który odbył się na Tauron Arenie w Krakowie , rozpoczął się moją ulubioną piosenką "24k Magic" , a zakończył kolejną moją ulubioną "Uptown Funk". Kolejny niezapomniany wieczór w moim życiu . Do tej pory nie mogę ochłonąć po całym wydarzeniu . Niestety przez przypadek usunęłam większość zdjęć i filmików  więc muszę Was zadowolić tym co udało się ocalić , najbardziej szkoda mi nagrania z  momentu kiedy Bruno powiedział po polsku "kocham Was" . Tym razem mieliśmy lepszy widok na artystę niż poprzednim razem kiedy byliśmy na Enrique Iglesias.
Dzięki firmie Rosegal miałam przyjemność bawić się na koncercie w ich kreacji :) Polecam Wam z tej firmy również black dress .

Koncert rozpoczął się o 21:15, a my korzystając z ładnej pogody dużo wcześniej weszliśmy na teren Tauron Areny. Przed występem Bruno Marsa scenę rozgrzewał zespół  Anderson .Paak & The Free Nationals .
|Rosegal-Bluzka|

16 komentarzy:

  1. takie koncerty to niesamowite przeżycia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre jego utwory lubię ale nie na tyle aby latać na jego koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało ci się być na koncercie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kuzynka jest wielką fanką tego pana. Bluzeczkę masz śliczną- $ 26.51 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jak ja zazdroszczę Ci tego koncertu <3 uwielbiam Bruna!
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana musiało być super :). Jak ja dawno nie byłam na koncercie... Coś ostatnio jestem leniwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przeżycie, ja kocham koncerty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncerty to niezapomniane chwile :)
    a Ty wyglądałas cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie byłam na takim koncercie ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna impreza, a Ty wyglądałaś bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koncerty to zawsze moc wrażeń :) wyglądałaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę!
    Wyglądałaś niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Ja wczoraj zaliczyłam Years&Years i Kodaline, a za parę godzin czeka mnie Imagine Dragons. Koncerty to niesamowita sprawa! <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger