15:08:00

Bruno Mars koncert 24k MAGIC WORLD TOUR 27.05.17

Fantastyczny koncert Bruno Marsa, który odbył się na Tauron Arenie w Krakowie, rozpoczął się moją ulubioną piosenką "24k Magic", a zakończył kolejnym wspaniałym utworem "Uptown Funk". Kolejny niezapomniany wieczór w moim życiu. Do tej pory nie mogę ochłonąć po całym wydarzeniu. Niestety przez przypadek usunęłam większość zdjęć i filmików  więc muszę Was zadowolić tym co udało się ocalić, najbardziej szkoda mi nagrania z  momentu kiedy Bruno powiedział po polsku "kocham Was". Tym razem mieliśmy lepszy widok na artystę niż poprzednim razem kiedy byliśmy na Enrique Iglesias.
Dzięki firmie Rosegal miałam przyjemność bawić się na koncercie w ich kreacji :) Polecam Wam z tej firmy również black dress .

Koncert rozpoczął się o 21:15, a my korzystając z ładnej pogody dużo wcześniej weszliśmy na teren Tauron Areny. Przed występem Bruno Marsa scenę rozgrzewał zespół  Anderson .Paak & The Free Nationals .
|Rosegal-Bluzka|

16 komentarzy:

  1. takie koncerty to niesamowite przeżycia ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niektóre jego utwory lubię ale nie na tyle aby latać na jego koncert :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że udało ci się być na koncercie. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja kuzynka jest wielką fanką tego pana. Bluzeczkę masz śliczną- $ 26.51 ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku jak ja zazdroszczę Ci tego koncertu <3 uwielbiam Bruna!
    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana musiało być super :). Jak ja dawno nie byłam na koncercie... Coś ostatnio jestem leniwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne przeżycie, ja kocham koncerty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Koncerty to niezapomniane chwile :)
    a Ty wyglądałas cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie byłam na takim koncercie ;) zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna impreza, a Ty wyglądałaś bardzo fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. koncerty to zawsze moc wrażeń :) wyglądałaś świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszczę!
    Wyglądałaś niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super! Ja wczoraj zaliczyłam Years&Years i Kodaline, a za parę godzin czeka mnie Imagine Dragons. Koncerty to niesamowita sprawa! <3

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger