11:06:00

Joy Box - przygotowany przez marke Loreal Paris

Tak jak w tytule , teraźniejsze pudełeczko Joy Box zostało przygotowane specjalnie przez markę Loreal Paris . Pierwsze pudełko przedstawiłam TUTAJ , drugie TUTAJ , trzecie TUTAJ , czwarte TUTAJ , a piąte TUTAJ . W pudełku szóstym znalazłam 5 fantastycznych kosmetyków do pielęgnacji skóry oraz włosów , wszystkie kosmetyki są firmy Loreal Paris .

 1)Loreal Paris eliksir odżywczy - Ciekawym aspektem jest to , że kosmetyk można aplikować zarówno na włosy wilgotne jak i suche oraz na wykończenie fryzury . Olejek zdecydowanie ułatwia rozczesywanie włosów , dodatkowo wygładza je i daje zniewalający blask . Eliksir chroni nasze włosy przed czynnikami zewnętrznymi . Do wszystkich rodzajów włosów . Produktu jest 100ml cena około 37zł


 2)Loreal Paris olejek do twarzy - Już jedna kropelka wystarczy aby w pełni odżywić skórę . Skóra z dnia na dzień jest bardziej odżywiona i rozświetlona .Olejek zwęża pory i odżywia , przywracając skórze normalnej i mieszanej naturalny blask i zdrowy wygląd . Produktu jest 30ml cena około 30/40zł 
 3)Loreal Paris olejek w kremie - Krem można nakładać na włosy wilgotne , suche oraz przed suszeniem . Funkcje kremu to wygładzenie i nadanie włosom jedwabistej miękkości oraz olśniewający blask . Krem chroni włosy przed szkodliwym działaniem ciepła . Już od dawna potrzebowałam takiego kremu bo od dłuższego czasu zaczęłam suszyć moje włosy i często je również prostuje . Produkru jest 150ml cena około 20zł
 4)Loreal Paris krem maska na noc - Stosuje go by nawilżyć moją cerę która od jakiegoś czasu mimo , że jest mieszana to  w większości jest sucha . Kremik rzeczywiście przywraca blask i regeneruje . Można stosować również jako maskę aplikując grubszą warstwę na około 10-15 minut . Produktu jest 50ml cena około 35zł
 5)Loreal Paris odżywczy krem olejek - Przez szkołę i pracę moja skóra jest wyraźnie zmęczona , a ten olejek ją odżywia i likwiduje oznaki zmęczenia . Twarz wygląda na wypoczętą i odzyskuje witalność  . Regenerująca moc olejków zdała się na pięć z plusem . Produktu jest 50ml cena około 35zł 
To tyle ...nie chciałam pisać przy każdym z kosmetyków żeby nie było nudno ale zapach każdego z nich jest nieziemski . Każdy pachnie inaczej ale tak samo pięknie  . Jestem mile zaskoczona , że zwykły krem czy olejek może tak ładnie pachnieć niczym perfumy i również zapach się długo utrzymuje . Kolejny raz jestem zadowolona z pudełka :)

16 komentarzy:

  1. Moja mama zamówiła je sobie w niedzielę :) Właśnie siedzę i czekam na kuriera ;) Ja tym razem odpuściłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. IDelanie dobrana paczka pod kątem kolorystycznym wow !

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że zawartość jest naprawdę zadowalająca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełko i zawartość cudne :) cenowo genialnie się to przedstawia.

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajna zawartość pudełka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne, złote barwy opakowań! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja mama uwielbia te kremy od L'Oreala. Też parę razy ich użyłam i są bardzo dobre. Tylko nie wiem jakich konkretnych używała. Pudełeczko świetne, prawdziwa przyjemność mieć je do użytku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mm,eleganckie i zmysłowe kosmetyki :) uwielbiam produkty tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem bardzo ciekawa tych produktów !:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobaja mi się produkty, choc nie na kazdy bym sie skusiła :D

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomożesz w klikaniu? Bardzo prosze to dla mnie ważne:) *KLIK*. Dziękuje za pomoc, z przyjemnością odwdzięczę Ci się!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydałby mi się niektóre ;)
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek do włosów koniecznie. Ale najpierw fryzjer...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger