15:38:00

Uroda w ampulkach !

Niedawno dostałam do testów kwas hialuronowy oraz zestaw ampułek do domowych zabiegów pielęgnacyjnych . Kosmetyki można nabyć na stronie www.hyaluronka.pl . Produkty są marki Roberto B. produkowane w Niemczech nie w Chinach tak jak robią to inne koncerny kosmetyczne.
Kwas hialuronowy - Zanim zaczęłam używać tego kwasu moja skóra była wysuszona nieodpowiednio nawodniona . Kosmetyk ten sprawia , że skóra staje się promienna , odmłodzona . Kwas jest naturalny i odgrywa istotną rolę w utrzymaniu napięcia skóry . Dobrą wiadomość mam też dla moich starszych czytelniczek ponieważ wygładza znacznie zmarszczki. Pompka sprawia , że jest łatwy w użyciu .50 ml , 220zł , produkt dostępny TUTAJ 


 Zestaw ampułek do domowych zabiegów pielęgnacyjnych - ampułki można kupić pojedynczo , 1szt 13 zł. Bądź można zakupić zestaw jaki ja dostałam składający się z 10 ampułek . Ampułki jakie znajdują się w zestawie : 
  • VITAMIN A  RETINOL BOOSTER  [Regeneracja i ochrona komórek]
  • SEIDE DIRECT BEAUTY  [Natychmiastowy lifting]
  • VITAMIN C  CONCENTRATE  [Repair]
  • COUPEROSE ANTISTRESS  [Specjalna ampułka]
  • CAVIAR EXTRACT   [Regeneracja i ochrona komórek]
  • HYALURON  [Nawilżanie]
  • Q-10 REPAIR  [Regeneracja i ochrona komórek]
  • GOLD EXTRACT ANTI AGING  [Anti Age Repair]
  • LIFT EFFECT  IDEALNY PODKŁAD  [Natychmiastowy lifting]
  • COLLAGEN ELASTIN  [Anti Age Repair]

1) Lift effect Idealny podkład [Natychmiastowy lifting] - przez nadmiar obowiązków niestety wstając rano mam duże cienie pod oczami . Na szczęście Kasztanowiec i kwiat lipy które zawarte są w ampułce redukuje oznaki zmęczenia i stresu . To jest jedna z wielu zalet , między innym również działa na cerę uspokajająco , nadaje skórze miękkość i elastyczność . 
2) Seide Direct Beauty [Natychmiastowy lifting] - Po tej ampułce możemy całkowicie zapomnieć o szorstkiej skórze . Skóra jest jedwabiście gładka , a efektem ubocznym jest redukcja zmarszczek :P .Polecany do każdego rodzaju skóry.
3)Collagen Rlastin [Anti Age Repair]- Ampułka zapewnia efekt ujędrnienia i wygładzenia skóry . Szczególnie wskazana do stosowania przy pierwszych oznakach skóry odwodnionej . Regeneracja dla każdego rodzaju cery . 
4)Gold Extract Anti Aging [Anti Age Repair]- Każda dziewczyna powinna zabezpieczać się przed zmarszczkami . Jeśli chcesz wiecznie młodo wyglądać to ta ampułka jest dla Ciebie . Chroni skórę przed starzeniem się , spowodowanym szkodliwym działaniem światła słonecznego . Jeżeli jednak zmarszczki już u Was występują to również i z tym da sobie radę , wygładzając je .
5) Hyaluron [Nawilżanie] - ampułka ma za zadanie nawilżyć skórę z czym bardzo dobrze sobie radzi . Skóra staje się gładsza i jędrniejsza . Nie przesadzę pisząc , że po użyciu ampułki moja skóra stała się gładsza od skóry niemowlaka . Rewelacja . Jeśli masz wysuszoną skórę lub po prostu chcesz poprawić ,odmłodzić jej wygląd to ta ampułka jest dla Ciebie .
6)Vitamin A Retinol Booster [Regeneracja i ochrona komórek ] - Jak się pewnie domyślacie zawiera witaminę A (zwaną witaminą piękności). Polecana również do masażu , dlatego też taki masaż sobie zapewniłam :) Skóra stała się gładsza , delikatniejsza i bardziej miękka w dotyku .
7) Q-10 Repair [regeneracja i ochrona komórek ] -Działa jako łapacz wolnych rodników . Pobudza naturalną zdolność skóry do samoodnowy . Idealny do cery ze skłonnością do wysuszania. Kto nie skorzysta ten straci !
8)Vitamin C Concentrate  [Repair]-Jako , że mam brak witaminy C ta ampułka zadziałała dla mnie rewelacyjnie . Cera zyskała sprężystości i jędrności . Optymalny efekt pielęgnacyjny skóry ! Dodatkowo witamina C jest bardzo dobrym przeciwutleniaczem ,działa jako łapacz wolnych rodników , zapobiegając w ten sposób procesom starzenia się skóry . 
9)Couperose Antistress [specjalna ampułka] -GEEENIALNA ! wyrównała koloryt mojej skóry na twarzy . Z tą ampułką już nie muszę się martwić o zaczerwienienia na twarzy lub cieni pod oczami :)Polecana do każdego rodzaju cery , zwłaszcza do pielęgnacji cery naczynkowej . 
10)Caviar Extract [regeneracja i ochrona komórek] -Wyciąg z  kawioru , który stymuluje mikro krążenie skóry i syntezę kolagenu .Cera sprawia wrażenie świeżej i gładkiej . Polecany do każdego rodzaju cery . 
Zestaw ampułek można nabyć TUTAJ . Cena 120 zł .

Produkty godne polecenia :) Zapraszam raz jeszcze na stronę www.hyaluronka.pl

7 komentarzy:

  1. uwielbiam ampułki, a tych jeszcze nie miałam :)

    Kochana mam prośbę... mogłabyś poklikać u mnie w linki w najnowszym poście ?
    ► http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/10/okrycia-wierzchnie-zamowienie-z-romwe-i.html
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie bym te ampułki wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię ampułki ale tych jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam juz nic nie kupować...;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie korzystałam z tego, ale mogłabym zainteresować się tematem :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ampułki zawsze są takie ekskluzywne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz spotykam się z tą marką. Myślę, że warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger