13:49:00

kombinezon i kapelusz - Boho style

Na wstępie przyznaje się bez bicia , że sesja była robiona na spontana . Nie miałam czasu się nawet pomalować dlatego z góry przepraszam . Niestety fotograf miał czas tylko dziś więc musiałam się dostosować , a w inne dni jestem umówiona na inne sesje więc nie mogłam powtórzyć tej . Mam na sobie czarny kombinezon przy którym ramiączka są ozdobione ćwiekami , beżową narzutkę z frędzlami oraz kapelusz . Mam nadzieję , że i taka sesja , stylizacja Wam się podoba ,a moją inspiracją i pomysłem na outfit był styl boho , w minimalistycznym wydaniu . 
Jako , że lato zbliża się wielkimi krokami przygotowałam dla Was listę z najmodniejszymi trendami które będą królować tego lata . Pierwszym hitem są kombinezony ja mam na sobie czarny a co powiecie na  biały koronkowy kombinezon z krótkim rękawem KLIK  , Biały z długim rękawem KLIK lub moje ulubione w stylu boho KLIK i KLIK ? Oprócz kombinezonów warto zaopatrzyć się w sukienki w paski ja dla Was przygotowałam tę KLIK oraz tą KLIK . Idealnym dodatkiem do sukienek jak i kombinezonów będą pasowały buty np. z 3D motylkiem , dosyć kontrowersyjny motyw jednak do odważnych świat należy KLIK . Moja dzisiejsza stylizacja jest tak jak już we wstępie pisałam inspirowana stylem boho , jednak w minimalistyczcnym wydaniu . Co powiecie na ubrania Boho takie jak tu KLIK  , KLIKKLIK , KLIK

|Kombinezon-H&M|
|Narzutka-Atmosphere|
|Kapelusz-BDG|
|Baleriny-CCC|


43 komentarze:

  1. bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny kombinezon ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, widze gotowosc do lata :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale! Do twarzy Ci w kapeluszu :)
    Moim zdaniem styl boho bardzo pasuje do Twojej urody ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz ślicznie, tak naturalnie, koronkowy kombinezon muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi sie ta stylizacja, ładnie Ci w takim lekkim makijażu :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super jest ten kombinezon i narzutka ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz :) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja, przepięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze rewelacja! Bez znaczenia ze bez makijazu - jest super!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudownie, jak letnio! A kapelusz jest absolutnie super. Moja mama kiedyś taki miała, ale pożyczyłam od niej na wypad w Bieszczady i go zgubiłam. Piękny kolor pazurków. Pozdrowionka i miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przedostatnie ppodlinkowane beige floral jest cudne :D Poklikane!

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz, uwielbiam styl boho. Ja na lato zaopatrzyłam się w biały kombinezon. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne stylizacje :)
    moge prosic o klikanie w linki ? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing pictures kiss

    http://denimakeup95.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny kombinezon :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Mimo, że na spontana to wyszła świetnie !
    Ładny kapelusz ! : )

    http://jeta-jeeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz. Kocham kombinezony :D
    ~*~
    Serdecznie zapraszam na wiosenny konkurs fotograficzny ⇓
    http://olusiek-blog.blogspot.com/2015/05/konkurs-welcome-springtime.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia! I frędzelki w takim delikatnym wydaniu! są super:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna szybka sesja. Może Ci się wydawać, że jest źle,,ale jest zupełnie inaczej.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Spontany są najlepsze- przynajmniej u mnie się sprwdzają, spontaniczne sesje wychodzą najlepiej :)
    kombinezon jest świetny, sama poluję na jakiś.
    A bez makijażu wyglądasz bardzo ładnie, nie masz czym się przejmować, maz ładną cerę :)

    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten sweterek od teraz jest moją miłością!

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny kombinezon i bardzo fajnie wygląda w połączeniu z narzutką z frędzlami i kapeluszem :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kapelusz jest boski. Reszta całkiem spoko. Jednak samej siebie w tym nie widzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie w nim wyglądasz ! Ale nie przepadam za kombinezonami ( moje nogi - ugh ;c )

    OdpowiedzUsuń
  26. Great post! I love your outfit! :D

    http://perlasancheza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Według mnie ten kapelusz jest świetny i Ci pasuje :D

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładnie wyglądasz, wcale nie widać że sesja na szybko robiona! :))

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam kombinezony! Świetnie wyglądasz ;)

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny kombinezon :) Pięknie wyglądasz ! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. świetnie wyglądasz ;p

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny ten frędzlowaty kardigan, no i fajny kapelusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. great post! great outfit!

    www.stylebyanapaixao.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny kapelusz ! :) obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładny kombinezon jak i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładny kombinezon jak i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger