10:36:00

♥Urodzinowy HAUL♥ Pomysły na prezent urodzinowy

Witajcie. 
Pewnie już po tytule wiecie z jakim postem dziś do Was przychodzę. Mianowicie jest to urodzinowy haul. Pokażę Wam co dostałam na 18-naste urodziny. 

Pewnie wiele z Was ma problemy z wymyśleniem wspaniałego prezentu dla kogoś. Zostałyście/liście zaproszeni na imprezę urodzinową, a nadal nie macie pomysłu na prezent? ;) Wszyscy to znamy!
Mam nadzieję, że w takich właśnie chwilach zerkniecie na ten post, lub dwa poprzednie, które już są na blogu, by ułatwić sobie sprawę z wyborem idealnego prezentu :) To na prawdę nie jest trudne, a satysfakcja z radości solenizanta - bezcenna!

Zapraszam!
Więc, pierwszym pomysłem na prezent, może być biżuteria. Srebrna, złota lub sztuczna. Do wyboru do koloru. W zależności od budżetu jaki chcecie poświęcić na prezent. :) Mogą być komplety biżuterii, same kolczyki, wisiorek lub bransoletka. W sklepach jest pełno rzeczy tego typu, więc wystarczy tylko szukać odpowiedniej.



Kolejnym pomysłem może być zegarek. Zegarków jest od groma. Te droższe i tańsze. Z dużą tarczą lub małą, Jeśli zdecydujecie się właśnie na zegarek, zastanówcie się jaki spodobałby się solenizantowi/solenizantce.
Kolejny pomysł to buty. Każdy je uwielbia, więc można sprawić solenizantowi trampki, botki, lub inne buty także w zależności od gustu. Wystarczy tylko dowiedzieć się o rozmiar buta i wybrać te najładniejsze :) Dobrze, żeby buty w razie czego dało się wymienić, w wypadku gdy nie lezą zbyt dobrze lub są za ciasne.
Jeżeli zostaniecie zaproszone/ni do koleżanki i wiecie, że uwielbia malować paznokcie, możecie kupić różnokolorowe lakiery, do tego jakiś kosmetyk. np krem do rąk, który zawsze się przydaje i zapachową świeczkę! Świeczki o różnych zapachach to ostatnio hit. Jest idealna na długie kąpiele relaksacyjne, więc na pewno się przyda :)

Ostatnia już rzecz to taki mini dodatek do prezentu,który na pewno bardzo cieszy! Jest to kartka z życzeniami urodzinowymi. Jest ich pełno w różnych sklepach, tylko od Was zależy jaką wybierzecie :)

Oczywiście możecie kupić także torebkę, kosmetyki, różne gry na pc, xboxa itp. Wszystko zależy od upodobań naszego solenizanta :)

20 komentarzy:

  1. dostałaś bardzo ładne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post. Ja też często nie mam pomysłu na prezent ♥
    Całuski.
    Zapraszam do siebie:
    http://mylifeisbeautiful304.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zegarek i slip-ony świetne! :)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com/2014/09/sweater-weather.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na swoją 18-stkę też dostałam biżuterię, zegarek, trochę kosmetyków i perfumy:)widzę, że podobnie u Ciebie. Super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prezenty tez na 18 dostałam dużo ciekawych prezentów ;d
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/razar-look-black.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego z okazji 18 urodzin. Dostałaś świetne prezenty. Mam identycznie takie same lakiery jak ty. Pozdrawiam jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezenty:)

    zapraszam do siebie: justhappyintheclouds.blogspot.com
    Będzie mi miło jeśli zostawisz po sobie ślad w formie komentarza lub obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prezenty, przydatny post. :)

    http://maliinowy-swiiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobry post! Następnym razem o wiele lepiej będzie mi się wybierało prezent ! ;3
    Świetny blog♥
    Zapraszam również do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysły na prezent. Mam zwykle z tym problemy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty są przepiękne. Widziałam wiele podobnych, sama mam takie, tylko zwykłe czarne, skórzane. Widziałam takie w zeberkę i panterkę :)
    http://suzies-drawings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zegarek <3 Chyba się zakochałam :D
    Dziękuję za komentarz, zapraszam w wolnej chwili ;*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/
    http://fotograficzne-serce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzodobre pomysły! a buty rewelacja ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zegarek jest bardzo ładny :)

    http://karloseek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prezenty dostałaś! Piękne buty ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. biżuteria boska!! ale zegarek wolałabym srebrny

    http://madame-violet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger