18:29:00

Street fashion KRAKÓW part 1

Hej kochani :)
Po raz pierwszy na naszym blogu rozpoczęłyśmy serie postów "street fashion" - spacerując po Krakowskim rynku szukałyśmy ludzi oryginalnych i z fajnym stylem. W pierwszej części tego postu pokażemy Wam ludzi z zagranicy. W kolejnych częściach pojawią się także Polacy. Byłyśmy miło zaskoczone, że spotkałyśmy się z taką aprobatą ludzi, którzy zainspirowali nas swoim stylem :) 
Na pierwszy ogień spotkaliśmy parę z Brazylii, byli bardzo mili i ucieszyli się na myśl, że chcemy ich umieścić na naszym blogu.  
Kolejną osobą była dziewczyna, niestety nie wiemy skąd pochodzi, ponieważ nie mówiła dobrze po angielsku.
 (Z racji tego, iż to nasz pierwszy "mini projekt" zapomniałyśmy się spytać o nazwy firm ubrań) 

W każdą sobotę ukaże się jeden post z naszej nowej serii. Będziemy dodawać ludzi zaczepionych przez nas na rynku, więc jeśli jesteś jedną z tych osób zaglądaj w każdą sobotę i czekaj na swoje zdjęcia :)
Teraz wiadomość dla naszych gości z zagranicy  :)
If you are on these photos please tag yourself on facebook , click here !!!

Para z Brazylii zauroczyła nas swoim stylem. Dziewczyna miała świetną bluzkę w miętowe azteckie wzory w połączeniu z ramoneską. Do tego ciemne spodnie i "wytarte " martensy. Chłopak wyróżniał się jaskrawym kolorem bluzy z połączeniem neutralnych spodenek. Do tego duży srebrny zegarek i bardzo modne w tym sezonie krótkie białe trampki. Wygląd obydwojga dopełniły lustrzane okulary.

25 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym "street fashion" ♥

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko w życiu nie wpadałbym na nic lepszego ! Powinno być więcej takich projektów na blogach bo to bardzo dobre urozmaicenie. Zazdroszczę wam bo ja mieszkam w takim mieście że albo nie ma nikogo ciekawego albo po prostu ludzie reagują na to zbyt negatywnie.

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na serię! Będę na pewno zaglądać w każdą sobotę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł,podoba mi się :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny projekt , chciałam taki zrobić w Wiedniu , ale w końcu nie pojechałam :)
    fashion-madam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A w jakich godzinach jesteście na rynku w soboty...? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, pytałaś się mnie czy cie zaobserwuje. Ja już. Teraz czekam na Twoje dwie obserwacje :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pytałaś o wspólną obserwację:) Teraz ty z 2 kont ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajne stroje :)

    http://younglonelysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapytałaś na moim blogu o wspólną obserwację :) Ja już :)
    katie-style1771.blogspot.com
    Wesołych świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł :) Wiele razy miałam ochotę zrobić coś takiego ale nie mam odwagi. Czasami mam ochotę podejść do kogoś i zapytać "hej mogę ci zrobić zdjęcie" i potem pokazać go jako inspirację :D A czasami z podpisem "tego unikać!" :) Nie wiem czemu zdecydowanie częściej przyciąga moją uwagę jak ktoś ubrał się koszmarnie - na przykład dziewczyny które zakładają na siebie wszystko to co jest modne, a do siebie nie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny pomysł para z Brazylii wygląda ślicznie :)

    Zaproponowałaś wspólną obserwację ja już teraz ty :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Już zaobserwowałam i teraz po proszę o 2 obserwacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny pomysł! :) czekam na kolejny wpis z niecierpliwością :)

    zapraszam na mojego nowego bloga
    http://dreaminspiredesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super notka :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;)

    http://hoopedieslast.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow świetny pomysł z takim projektem ;) Bardzo mi się podoba i czekam na jego dalsze etapy :)
    Ja już obserwuję, teraz Twoja kolej :)

    oliilui.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny pomysł ! :) Ich stylizację są świetne ♥
    kocham-to-5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądacie, śliczne outfity :)

    by-jenny.blogspot.com
    będę wpadać częściej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. To cudowny pomysł na serię!Chętnie będę czytać.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. zainspirował mnie ten wpis dobra robota!

    OdpowiedzUsuń
  21. W mieście ludzie bardziej się lubią wystroić

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger