22:09:00

Universal Studios Hollywood - park rozrywki w Los Angeles, plany filmowe w Hollywood

Wierzcie lub nie, ale tak się składa, że nie jestem fanką parków rozrywki. Odkąd pamiętam rollercostery omijałam szerokim łukiem. Mimo, że Universal Studios jest jednym z najbardziej znanych parków rozrywki na świecie, to nie koniecznie myślałam o odwiedzeniu tego miejsca będąc w Los Angeles. Na całe szczęście kilka znajomych uświadomiło mi, że naprawdę warto tam zawitać. Park w Hollywood swoją sławę zawdzięcza nie tylko wyjątkowym, animowanym kolejkom, ale w szczególności możliwością przejażdżki po planach filmowych. Produkcje dystrybuowane przez Universal Studios Entertrainment podbiły serca ludzi na całym świecie. Na początku sama nie byłam zainteresowana ową atrakcją, tak teraz każdemu kto będzie w LA będę polecać to miejsce.
Nie jestem fanką Harrego Pottera, ale muszę przyznać, że to była moja ulubiona atrakcja w Universal Studios. Mimo 40-stopniowego upału, śnieg na budynkach i muzyka w tle z filmu HP idealnie odzwierciedlała klimat magii. Dzięki temu chociaż na chwilę mogliśmy się przenieść do świata czarodziejów. Tym razem nagrywałam więcej filmików niż zdjęć, więc można pooglądać materiał na mojej wyróżnionej relacji na Instgramie (paulina_bak1). Hogwart idealnie został odwzorowany, w środku między innymi można było spotkać, "żywe obrazy" czy czapkę, która przydzielała uczniów w bodajże pierwszej części do klas. Tak jak już pisałam nie jestem fanką, mogłam coś pomylić :P. Wewnątrz zamku znajdziemy kolejkę, gdzie wyświetlane są animacje uciekającego Harrego, Hermiony i Rona, z którymi wspólnie lata się na miotle. Efekty specjalne są bardzo realne. Odwiedziłam tę atrakcję dwukrotnie.
Jedną z atrakcji jest inscenizacja Ollivanders, gdzie podczas mini przedstawienia czarodziej z widowni wybiera osobę i dobiera jej odpowiednią różdżkę. Dobór tak jak i na filmie nie jest trafny za pierwszym razem. Różdżka początkowo nie jest posłuszna i po wypowiedzeniu słynnych zaklęć powodowała szkody.                                           
W trakcie zwiedzania odbywają się spontaniczne parady, do zdjęć można ustawić się z aktorami takich hitowych produkcji jak: Shrek, Scooby Doo, czy też Frenkenstein.
Przed przyjściem do Universal Studios dowiedziałam się, że należy przygotować się na długie kolejki. Zwiedzający wspominali, że bardzo trudno zobaczyć wszystkie atrakcje w jeden dzień. Okazało się, że mimo późnego przyjścia do parku (około 11:30) udało się uniknąć kolejki. Wrzesień to początek szkoły także w USA, więc był to dobry czas na odwiedzenie jednego z największych parków rozrywki na świecie. Najdłuższy czas oczekiwania do atrakcji to jakieś 10 minut. Udało nam się zobaczyć wszystkie miejsca, a na Harrym Potterze byliśmy nawet dwa razy. Nasza wizyta w Universal Studios trwała ponad 7 godzin, ale przy tak dobrej zabawie wydawało się jakby minęły 2 godziny. Przestraszeni długimi kolejkami zdecydowaliśmy się kupić bilety online. Są tańsze niż te w kasach i przy wejściu wystarczy pokazać jedynie kod QR. Koszt biletu od osoby $109 (przy ówczesnym kursie ok. 520 zł), ale naprawdę warto.
Wisienką na torcie był tour po planach filmowych. Dzięki godzinnej wycieczce z przewodnikiem dowiedzieliśmy się jakie produkcje były kręcone na poszczególnych planach filmowych. Tutaj znowu odsyłam Was na mojego Instagrama, zapraszam na moje wyróżnione relacje. Universal Studios w swoim portfolio mają takie hitowe ekranizacje jak: "Szybcy i Wściekli", "Wojna Światów", "Mumia" oraz popularne bajki: "Shrek", "Scooby-Doo", "Minionki", "Sekretne Życie Zwierzaków Domowych". Mogłabym tak wymieniać bez końca, na pewno każdy znajdzie coś dla siebie. Podczas godzinnego tour'u znaleźliśmy się w centrum efektów specjalnych z użyciem okularów 3D. Można doświadczyć spontanicznego spływu wody, powodzi, pożaru. Był więc ogień, deszcz, śnieg, do wyboru do koloru :) Udało nam się także przejechać przez plan filmowym, na którym wówczas nagrywany był western.

 

4 komentarze:

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger