13:24:00

Kampania Świąteczna Daniel Wellington - zniżki na biżuterię / pomysł na prezent świąteczny

Hoł Hoł Hoł, ruszyła kampania świąteczna. Nie masz jeszcze pomysłu na prezent? Świetnie się składa, bo mam dla Was kod zniżkowy BYPAULINA, który daje -15% na cały asortyment sklepu Daniel Wellington. To nie wszystko! Przy zakupie 3 lub więcej produktów dostaniecie -50% zniżki, z moim kodem, to aż -65%. Takiej Okazji jeszcze nie było!
Nie musisz się martwić o opakowanie świąteczne, bo Daniel Wellington oferuje bezpłatnie do każdego zamówienia pudełeczko z czerwoną kokardką. W przeciągu zaledwie kilku lat firma Daniel Wellington niesamowicie się rozwinęła. W swojej ofercie oprócz świetnie wszystkim znany zegarkom, mają też bransoletki, pierścionki, kolczyki oraz naszyjniki. Zawsze przy wyborze są dwie opcje kolorystyczne: złoto oraz srebro, każdy znajdzie coś dla siebie.
Na przykładzie mojej biżuterii spójrzcie jak mało zapłacicie za aż 3 produkty. Możecie wybrać tańszą biżuterię, wtedy łączna kwota będzie jeszcze bardziej imponująca :) Link do sklepu: KLIK, raz jeszcze da przypomnienie mój od zniżkowy to BYPAULINA, udanych zakupów.






6 komentarzy:

  1. Jaka świetna promocja. Może się na coś skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna promocja, ale i zegarek i biżuteria piękne :) Mam też od nich zegarek z bransoletką, uwielbiam i mam ochotę na więcej, ale później, bo już mam ruinę w portfelu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusi mnie zegarek DW, ale jakoś nie mogę się zdecydować na konkretny model.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawych rzeczy człowiek się tu może dowiedzieć, będę polecać znajomym tą stronę.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądaja te zegarki damskie, czy nadal jesteś z nich zadowolona? nie zepsuły się, nie pękła szybka, nie zarysowały się ani nic? nie znam kompletnie tej marki, a trudno jest znaleźć wiarygodne informacje w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mój facet to gardzi takimi błyskotkami, za mało praktyczne jak ma zegar w telefonie :P na święta dostanie bon na car detailing, bo stale zasypuje mnie informacjami o pielęgnacji auta ale narzeka na ceny, to niech ma :P

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger