22:15:00

Inspiracje na lato - Femme Luxe Finnery

W tym roku lato nas zdecydowanie nie dopieszcza. Mimo połowy lipca na termometrach trochę ponad 20 stopni i tylko sporadycznie zdarza się upał taki jak np. dziś. Dlatego przygotowałam dla Was propozycje od Femme Luxe Finery na chłodniejsze dni tegorocznych wakacji. Na początku chciałam Was zachęcić do odwiedzenia tych linków: t-shirtsjoggers.

Pierwszą propozycją jest ten o to komplet z poniższego zdjęcia. Już któryś z kolei set, który w zależności od doboru dodatków sprawdzi się na wiele okazji. Stylizacja bardzo wyszczupla sylwetkę - spodnie z wysokim stanem, przewiązywana bluzka w talii to detale, które zagwarantują, że będziesz się czuła i wyglądała szczupło. Lekko odkryty dekolt dodaje kobiecości i szyku.
W poprzednim poście pisałam, że bardzo polubiłam sukienki nieco dłuższe niż do tej pory wybierałam. Tak stało się też przy tym zamówieniu. Zdecydowałam się na dwie takie same sukienki różniące się jedynie kolorem. Pierwsza jest w kolorze morskiej zieleni, natomiast druga ma kremowy odcień (mój faworyt). Sukienki idealnie sprawdzą się na specjalne okazje takie jak np. wesela czy chrzciny. Który kolor Wam się bardziej podoba?
Ostatnią propozycją jest zwykły czarny kombinezon. Pamiętajmy jednak, że piękno tkwi w prostocie. Strój ten to potwierdza w stu procentach. Można go układać na wiele sposobów np.tak jak ja z opadającym ramieniem. Nogawki są nieco za długie, ale przy odpowiednim podwinięciu nawet fajnie to wygląda. Podobne sety znajdziecie klikając tutaj loungewear.

5 komentarzy:

  1. Świetne sukienki tak jak w poprzednim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wygladasz bosko <3 wow !! Idealne propozycje

    Zapraszam ciebie do siebie https://ispossiblee.blogspot.com/2020/07/lawendowe-love.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Racja, fajną jesień mamy tego lata :/ grrrrr

    Właśnie z tego względu na sierpniowy urlop również pozamawiam sobie ich dresy, bo widzę, że co raz fajniejsze je robią :)

    A Ty kochana jak zwykle wyglądasz obłędnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten sklep ma świetną ofertę, mam już kilka rzeczy na oku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje. Muszę zapoznać się z ofertą tego sklepu. Gdybyś szukała butów do tych stylówek to polecam ten sklep https://butymodne.pl/klapki-damskie-c10782.html Znajdziesz tam klapki, sandały, szpilki, botki itd. Wybór jest naprawdę ogromny. Ja właśnie zastanawiam się nad klapkami i sandałkami na wakacje.

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger