13:12:00

There's no place like home - propozycje od Femme Luxe Finery

Dziś kolejna porcja propozycji ze sklepu internetowego Femme Luxe Finery. Ostatnio każda z nas spędza nieco więcej czasu w domu, dlatego między innymi proponuję ciekawe domowe stylizacje.

Pierwszą rzeczą na jaką się zdecyowałam jest t-shirt z napisem "Theres's no place like home. Jak widzicie, bluzkę wybrałam specjalnie rozmiar większą, a z racji, że sama w sobie jest oversizowa to świetnie sprawuje się u mnie jako sukienka. Więcej topów z ciekawymi napisami, drukami znajdziecie w kategorii t-shirts.
Kolejny t-shirt jaki wybrałam nosi napis "Champagne is always a good answer". Bluzka jest dłuższa, a ja ją podwinęłam dla lepszego efektu. Dobrałam czarne spodnie również z Femme Luxe Finery. Na stronie znajdziecie też więcej ciekawych spodni pod linkiem joggers oraz loungewear
Ostatnią propozycją jest sukienka. To lekka mała czarna, którą każda z nas powinna znaleźć w swojej garderobie. W nadchodzącym letnim sezonie sprawdzi się jak mało która. Sukienkę wybrałam z głębokim dekoltem i wypełniłam złotym naszyjnikiem. Mała czarna z tyłu jest nieco dłuższa. Przód zdobi ciekawy czarny pasek. Idealna opcja na imprezę - do szpilek, butów na słupku czy koturnie.


5 komentarzy:

  1. Najbardziej spodobała mi się ten sukienko t-shirt bo chyba muszę zrobić tak samo bo czuję że super by wyszła z tego stylizacja :D
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger