19:03:00

Femme Luxe - Inspiracje wiosna 2

Witam wszystkich. Ze względu na obecną sytuację aby umilić sobie ten (mam nadzieję) krótki okres zamawiam ubrania tylko i wyłącznie przez internet. Moją ulubioną stroną internetową stał się sklep Femme Luxe. W tym trudnym czasie jest to szczególnie dobra opcja na zrobienie fajnych zakupów za niską cenę, nie wychodząc z domu. Mam nadzieję, że gdy będzie można już wyjść bezpiecznie na zewnątrz to zastaniemy plusową temperaturę. Dlatego właśnie zamówiłam 4 sukienki. Oprócz sukienek na stronie znajduje się wiele innych oryginalnych ubrań jak np. pod tym linkiem trousers.


Dżins to materiał, który nigdy nie zniknie z modowych półek. Pierwszy raz zdecydowałam się na sukienkę z tego materiału. Uważam, że wygląda ona ponadczasowo. Można ją nosić zarówno na sportowo do adidasów lub do wysokich szpilek. W obu wersjach czuje się bardzo dobrze. Wiele ciekawych spodni z tego materiału znajdziecie pod tym linkiem jeans.
Sukienka czerwona sprawdzi się jedynie na specjalne okazje. Przynajmniej ja nie założyłabym jej na co dzień. Jest ona bardzo elegancka, idealnie wpasuje się do szpilek czy innych butów na podwyższeniu. Mimo długiego rękawa będzie też idealna na letnie wieczory ponieważ jest zrobiona z bardzo cienkiego materiału. Można ją stylizować na dwa sposoby - z rękawami naciągniętymi na ramiona lub tak jak ja ze zwisającymi na dół.
Czarna sukienka to również kreacja, która sprawdzi się tylko na specjalne okazje. Mimo transparentnej górze zachowuje klasę. Sukienka jest idealnie dopasowana, a czarny kolor wyszczupla sylwetkę. Uwielbiam kreacje w tym kolorze. Na stronie spodobały mi się w tym odcieniu również body, które znajdziecie pod tym linkiem Black Lace Bodysuit.
Moja kolejna propozycja to sukienka w kolorze khaki. Nie sądziłam, ze będę się czuć w tym kolorze tak dobrze. Sukienkę wyróżnia wycięcie po prawej stronie na ramieniu. Dzięki paskowi można ją stylizować na różne sposoby. Przewiązując z boku czy z tyłu będzie wyglądać oryginalnie. Stylizacja jest bardzo wygodna dzięki luźnemu krojowi. Mniej wygodne ale równie efektowne sukienki znajdziecie pod tym linkiem Corset Dress.
Mimo kryzysu jaki teraz panuje przesyłka przyszła do mnie jedynie z dwudniowym opóźnieniem niż zwykle. Czekałam na moje rzeczy 6 dni roboczych. Całkiem mało jak na panującą sytuacje. Szybko, tanio, stylowo tylko na Femme Luxe.

4 komentarze:

  1. Bardzo ładne sukienki :) Również posiadam tę w odcieniu khaki i jestem nią pozytywnie zaskoczona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy sobie wybrałaś. Czekam właśnie na ich jeansową sukienkę <3 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe i interesujace wpisy

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger