13:22:00

Morskie Oko / Kampania świąteczna- Daniel Wellington

Ruszyła świąteczna kampania marki Daniel Wellington, do której zostałam zaproszona. Z tej okazji na stronie oficjalnej www.danielwellington.com/pl dostaniecie 10% rabatu na wszystkie zestawy upominkowe + opakowanie świąteczne oraz ode mnie dodatkowo 15% zniżki na hasło BYPAULINA. Na stronie można wybrać gotowe już zestawy bądź samemu przygotować wedle upodobań. Zestawy otrzymujemy w pięknym, świątecznym opakowaniu. Idealny pomysł na świąteczny prezent.

Wybrałam zestaw Classic Sheffield + Bayswater 36mm. Na ten jak i na inne zestawy dostaniecie 10% zniżki + mój spersonalizowany kod BYPAULINA da Wam dodatkowe 15% przeceny.
Morskie Oko urzeka zarówno latem jak i zimą. Jednak porą zimową najbardziej mi się tu podoba. Z pogodowej "ciapy" jaka aktualnie panuje w wielu polskich miastach, w górach można poczuć tę zimową, magiczną atmosferę. Morskie Oko jest największym jeziorem w Tatrach, położone w Dolinie Rybiego Potoku u stóp Mięguszowieckich Szczytów, na wysokości 1395 m n.p.m. By dojść tam w jedną stronę potrzeba około 2,30h. W sumie przeszliśmy ponad 20 km we dwie strony. Na końcu trasy można cieszyć oko pięknymi widokami.
Wielkość tarczy wynosi 36mm, jednak zegarek nie jest zbyt mały na męską rękę. Jeśli ktoś preferuje większą tarczę to takową również znajdziecie na stronie.
|Czapka-Zaful|
|Kurtka-H&M|
|Plecak-Zaful|
|Spodnie-Forever21|
|Buty-Deichmann|
|Zestaw zegarek + pasek-Daniel Wellington(klik)|

10 komentarzy:

  1. Ale tam pięknie zimą. Podoba mi się bardzo. Jeszcze nigdy tam nie byłam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! bardzo ładny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ale piękna sceneria <3
    cudownie wygladasz
    https://xthy.blogspot.com/2018/12/shirt-leopard.html

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że nie bryczką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale tam pięknie o tej porze roku <3
    zazdroszczę wypadu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak pięknie!
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Woooow! cudowna!
    Zostaje tu na dłużej! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Morskie Oko jak zwykle urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie! A Ty jeszcze piękniejsza. Chciałabym pójść na Morskie Oko w zimie. Mieszkam tak blisko a jeszcze nigdy nie byłam. Długo szliście na nogach? :)

    Buziaki,
    http://otianna.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie muszę się wybrać na morskie oko w zimie :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger