00:02:00

Jesień z EVERYDAYWIGS

Nie tak dawno chciałam delikatnie przyciemnić moje włosy. Jednak jak to bywa czasami z farbami, efekt diametralnie różni się od oczekiwań. Na mojej głowie pojawił się kruczoczarny odcień. Całe szczęście, że udało mi się wrócić do mojego naturalnego koloru. Wtedy postanowiłam, że to już koniec z eksperymentami! Kiedy mamy ochotę coś odmienić w swoim wyglądzie, konieczna jest zmiana fryzury. Aby tego dokonać nie musimy zawsze używać farby, wówczas dobrze jest zaopatrzyć się w perukę. Współpracuję z dwiema firmami, które tworzą cud na naszych głowach. Pierwszą odnajdziecie po prawej stronie na moim blogu. Baner przekierowuje Was do strony. Dziś przedstawiam everydaywigs.
Na stronie znajdziecie peruki w naturalnych odcieniach, jak i te w najodważniejszych kolorach np. różowe czy niebieskie. Co najważniejsze znajdziesz tam również peruki z naturalnego włosia.

Kolor, kolor i jeszcze raz kolor! Dobrej jakości syntetyczne włosy, w dowolnych kolorach, zieleń, fiolet czy szarość, wszystkie skradły moje serce! I do tego jak fantastycznie wyglądają, aż chce mieć się takie włosy.

Poniżej przedstawiam kilka różowych peruk, o których wcześniej pisałam. Jak widać są one w różnych odcieniach, czy długościach. Można wybrać perukę z ombre lub sombre. Więcej w różowych odcieniach znajdziecie tutaj. Aż trudno uwierzyć, że to peruki. Prezentują się bardzo naturalnie i ekskluzywnie. Koral, pudrowy róż czy mocny róż, wszystko jedno, bo dla mnie każda wygląda super!

Co sądzicie o czerwonych perukach? Długie lub krótkie, proste czy kręcone. Do wyboru do koloru. Mi szczególnie spodobała się ta pierwsza. Więcej znajdziesz tutaj.
 Były różowe, czerwone, czas na naturalny kolor. Blond włosy to jest to. Włosy są gładkie w dotyku i dobrze układają się na głowie. Jesteś brunetką lub szatynką? Ja jestem i wiem jak ciężko jest rozjaśnić nasze włoski do pięknego blondu. Czasem też jesteśmy ciekawe jak byśmy wyglądały w takim kolorze, ale boimy się, że jednak nam się to nie spodoba, a z włosami już nic nie zrobimy, bo rozjaśnianie już wystarczająco je męczy i niszczy. Taka peruka to super opcja by sprawdzić jak byśmy się czuły w blondzie.Więcej znajdziesz tu.
Podsumowując. Myślę, że wielu z nas brakuje odwagi by sprawić sobie na głowie takie cuda, jednak takie peruki są nam w stanie pomóc, a raczej zapobiec farbowaniu i niszczeniu naszych włosów. Serdecznie polecam.

15 komentarzy:

  1. Niektóre z nich wyglądają bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne spodnie w kratę ;) Te peruki to też fajna sprawa. Myślę, ze bomba do roznych sesji :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe jakbym wyglądała w peruce :P boskie spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. peruki to całkiem ciekawe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ja nie mam takiej figury:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Totally loving your outfit, you look awesome btw.
    Regards.
    Neverpayful.com
    Dealswithin.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię i okazjonalnie noszę. Mam też gwaarantowaną zmianę wyglądu w mniej niż minutę :) pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre z nich naprawdę mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ten kto wymyślił perukę chwała mu ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I love your fashion sense and style. you are very great and everything looks good on you.

    Bridesmaid dresses

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba sobie taką sprawię. ;D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger