Łeba cz.2

Niedawno widzieliście cz.1 z Łeby . Teraz przyszedł czas na cz.2 :) 
W mieście jest  port jachtowy , który na tle lasu i domków wyglądał cudownie .


Jak wspominałam w 1cz. hotel miałam w samym centrum , a pierwsze co rzucało się w oczy to ta ławka . Zaciekawiona historią owej ławki dowiedziałam się , że jest ona postawiona w hołdzie dla Danuty Hryniewicz , która przyczyniła się do odtworzenia rasy owczarków nizinnych . 
Szczególnie upodobałam sobie jedną z restauracji , która serwowała świeże ryby codziennie dostarczane przez rybaka .
Plażowanie z samego rana jak jeszcze nie ma tłumów jest czymś piękny . Słuchać szumu morza bezcenne .
W miasteczku na każdym kroku kusiły przeróżne przysmaki takie jak na poniższych zdjęciach . 

Share:

26 komentarze

  1. super zdjęcia, dawno nie byłam nad morzem

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia, ja też niedawno tam byłam :)
    Obserwuję
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia , świetna pamiątka z wakacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe fotki i pyszne jedzonko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Łebę :) Śliczna ta biała sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klasse! Klasse! Ich liebe Polen!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia. Sama chętnie bym tam pojechała, bo nigdy nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i piękna Ty. Aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wakacje w pełni :D lody, wata cukrowa, opalanko! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacja! nóżki cieniutkie jak fryteczki, i te słodkości... słodko słodko hihihi :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile owoców :) Ja należę do tych osób, które na plaże przychodzą w południe i zawsze są już tłumy :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wakacji... :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam w Łebie i bardzo mi się podobało :)
    Też uwielbiam iść na plaże z samego rana, jest tak przyjemnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czego chcieć więcej? Odpoczynek, jedzonko, spokój :) Nigdy nie byłam w Łebie i naprawdę kusi mnie, aby się wybrać. Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie byłam nigdy w Łebie :) Fajne ujęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Narobiłaś mi ochotę na watę cukrową :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wygooglować ławkę z chihuahuami. Jak nie ma, to może zrobią taką na moją cześć ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia :) Już dawno nie byłam nad morzem.
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale mi ochoty narobiłaś jednocześnie na frytki pizze lody i watę cukrową :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki! Śliczna biała sukienka. :)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia piękne <3 Ahhh kocham morze <3

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjęcia mmm wata cukrowa kocham !!! u mnie jeszcze tylko kilka dni i urlop :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdjęcia cudne, aż zatęskniłam za morzem, za taką wakacyjną atmosferą...:<

    OdpowiedzUsuń
  24. O rety, jak ja dawno nie jadłam waty cukrowej :D

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*