Łeba cz.1

Chciałam się z Wami podzielić moja kolejną podróżą w tym roku . Tym razem piękne polskie morze , miejscowość Łeba . Z racji tego , że jest dużo zdjęć relacje podzieliłam na dwie części . 
Zacznę od pogody :) Nie ma co ukrywać pogoda była w kratkę i w dodatku była bardzo zróżnicowana . W ciągu jednego dnia potrafiło być bardzo zimno , a następnie upalnie .
Pierwszym przysmakiem jaki musiałam wypróbować był gofr . Być nad polskim morzem i nie zjeść gofra z bitą śmietaną i przepysznymi owocami to wstyd ! :P 


Pierwsza pizza jaką przyszło mi spróbować - Meksykańska . Już nigdy więcej jej nie zamówię bo jest niesamowicie pikantna . Jednak jak zdjęłam paprykę była całkiem zjadalna :P 
W Łabie często pływały statki na  których grała bardzo dobra muzyka , a na pokładzie serwowali pyszne jedzenie . 
Widok z młyńskiego koła na Łebę ( szczególnie wieczorem ) przepiękny . 
na zdjęciu największa zapiekanką jaką jadłam w swoim życiu (60 cm ) . Była przepyszna :) 
Hotel miałam w samym centrum . Często grali bardzo dobrą muzykę , którą mogliście usłyszeć na moim snapie ;d
Plaże zapełnione po samiutkie brzegi . 
Już niebawem kolejna część :* 

Share:

19 komentarze

  1. Jaka Ty jesteś śliczna! :)
    A wyjazd nad polskie morze, jeszcze w sezonie - zawsze jest udany :) Choć plaże faktycznie zapełnione maksymalnie.
    Takiej wielkiej zapiekanki nigdy jeszcze nie jadłam. Imponująca :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz. Ale długaśna zapiekanka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jaka mega zapiekanka;p zmieściłaś ją całą? :D Super wspomnienia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. A próbowałaś lody kręcone-namaczane? To dopiero rozpusta :D hrrrr <3
    Przepięknie wyszłaś na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie :( Następnym razem spróbuję :)

      Usuń
  5. ajajaj, plaża jak marzenie i te gofeeery! Ludzi tłum, morza szum a w środku Paulina - CHINKA hihihi. A tak serio, to bardzo pięknie jak zawsze! :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham polskie morze <3
    Szkoda, że w tym roku nie udało mi się nad nim być - może za rok się uda :)
    Ładne zdjęcia :) - super pamiątka !

    OdpowiedzUsuń
  7. Eh, ja też chcę;p pozytywnie zazdraszczam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny post! Z przyjemnością z Tobą pozwiedzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia! :)
    pozdrawiam ,mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne wakacje! Pięknie wyglądasz! ;)
    http://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia! Wakacje jak najbardziej udane! :)
    Zapraszam na najnowszego posta - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*