13:45:00

Szampony Fitomed !

W moim koszyczku oprócz pisanek i czekoladowych króliczków znajdują się szampony od Fitomed (oczywiście szampony nie będą święcone :P ) . Ostatnio mam bzika na punkcie szamponów . Odkąd zaczęłam farbować szukam tego jedynego który poprawi kondycje moich włosów i zapewni piękny wygląd :) Do testów wybrałam dwa szampony - Fitomed szampon ziołowy do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) , Fitomed szampon ziołowy do włosów tłustych . 

jeśli regularnie mnie śledzicie to wiecie , że dość niedawno farbowałam włosy na blond . Dlatego szampon ten to idealny produkt do moich włosów . Dzięki wyciągu z rumianku i płatków słonecznika kolor mój znacznie rozjaśnił i utrwalił się . Wytwarza swoistą dla mydlnicy lekarskiej pianę i delikatnie myje włosy osłabione po koloryzacji.
Cena: około 12 zł za 250 ml 

Producent zapewnia nas,że zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry,zmniejsza lub likwiduje swędzenie skóry, zmniejsza łojotok, zwalcza lekki łupież i zapobiega jego nawrotom.Jedyne co mogę potwierdzić to fakt , że zmniejsza łojotok ponieważ z resztą na szczęście nigdy nie miałam problemu :) Kolejnym i bardzo dużym plusem jest to , że szampon zmniejsza wypadanie włosów i nadaje im połysk . 
                                                         Cena: około 12 zł za 250 ml 
Podsumowując , 
oba szampony spełniają swoją rolę,są wydajne , mają przyjemny zapach . Posiadają pozytywne opinie lekarzy dermatologów :) Jestem mile zaskoczona i każdemu polecam . 

"Moc prezentów od zajączka co koszyczek trzyma w rączkach , wielu wrażeń, mokrej głowy w poniedziałek dyngusowy. Życzę jaja święconego i wszystkiego najlepszego! ":*

24 komentarze:

  1. Fajny ten szampon! :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam go :)

    Dziękuje za komentarz :) Wesołych Świąt!
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się by przydał.
    :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze go ;p

    Wesołych Świąt!
    http://tittadiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych szamponów, ale poszukam i chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam nic z tej firmy ale kusi mnie niezmiernie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać tych szamponów. Z fitomedu znam tylko żel do higieny intymnej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten szampon do włosów tłustych i super się u mnie sprawdził, świetnie mył, a przede wszystkim nie wysuszył ani nie podrażnił mi skalpu :)
    Ps. Wesołych świąt kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć Kochana, chciałabym życzyć Tobie spokojnych i radosnych świąt, udanej pogody tym bardziej w dyngusa i aby uśmiech przez najbliższe dni nie znikał z Twojej twarzy :*
    Zapraszam na mój świąteczny post, w którym majstruje diy - czyli wielkanocny stroik, który jest bardzo prosty do wykonania, a pięknie dekoruje świąteczny stół :)

    http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/04/diy-dekoracja-stou.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią bym wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie poluję na te szampony i nie wiem gdzie je można kupić. W necie czy gdzieś stacjonarnie?
    Wesołych świąt :)
    http://grzywiasty-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie odpowiedniejszy byłby ten do włosów tłustych. Być może kiedyś go wypróbuję ;)
    Wesołych świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szczerze, to średnio lubię szampony ziołowe no ale jakby miały działać to sie będę musiałą przełamać:)
    ★ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Wcześniej nigdy o nich nie słyszałam ;)

    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Great post! ¤
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam szampon Fitomed i byłam zadowolona. Chętnie do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice pics, follow me and i Follow you back, kisses

    OdpowiedzUsuń
  18. Z fitomeda nie miałam , ja mogęraz na jakiś czas używać ziolołych szamponów bo strasnie mi przesuszają skórę głowy i włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szamponu nie miałam ale miałam odżywkę i nie byłam z niej zadowolona ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale wydaje się super :D
    http://kwiatonator28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej firmie. Na razie lubię się z szapomnem DOVE i REF :)

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger