14:37:00

Świąteczny look -WIELKANOC

Tak wyglądałam w święta :) Nie licząc uczesania i butów .... Niestety podczas ostatniej imprezy coś zrobiłam sobie z nogą i nie mogę chodzić w szpilkach , jedynie do sesji jakoś wytrzymałam ;) Mam nadzieję , że żel którego zaczęłam używać coś mi pomoże :) Co do włosów miałam rozpuszczone ale zdjęcia były robione pod koniec dnia i już mi się nie najlepiej układały więc spięłam w koka :P  Jako , że są święta ubrałam się elegancko w spódniczkę i mgiełkowatą koszulkę z kołnierzykiem . 


Nie lubię robić zdjęć w pomieszczeniu ale robię je gdy już jest to naprawdę konieczne :> Niestety mamy kwiecień , a nie wiem jak u Was u mnie pada śnieg :< Tak wiem " kwiecień plecień ... ":P
Czy zdjęcia nie są u Was za jasne ? U mnie na laptopie są w porządku jednak na innym komputerze są zbyt jasne , stąd moje pytanie :>
|Bluzka-Atmosphere|
|Spódniczka-Bershka|
|Kopertówka-Annarita Creazioni|
|Buty-H&M|

53 komentarze:

  1. Bardzo fajna bluzeczka :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja! ♥
    Zdjęcia też są ok :)

    http://life-by-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz :D Szczególnie podoba mi się ta bluzka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę jasne ale są mega sliczne :)
    Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śliczna jest ta koszulka! :D
    ogólnie bardzo ładny outfit
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna bluzka ! :)
    Moglabys kliknąć w baner? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia u mnie są dobre! Bluzeczka jest urocza!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuje za odwiedzenie bloga! xoxo. Obs=osb? Zacznij i napisz u mnie:). http://x-future-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluzka, dodaje "tego czegoś" całości!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/04/mangos-skirt-black-and-sh-backpack.html?showComment=1428331163152#c7008427881960991942

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia. Bardzo podoba mi się Twoja bluzka :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam na mój blog:

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your visit, i Follow you!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna z Ciebie dziewczyna:*
    Dziękuję za obserwację,również obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie a koczek mnie urżekł;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, zdjęcia nie są za jasne ;) Dziękuję za odwiedziny u mnie :) Obserwuje!
    zuziolandia1.blogspot.com
    http://naszeepupilee.blogspot.com/ >>>> gdyby ktoś chciał zostać współautorem niech napisze na maila podanego na blogu :) Nie, tematyka bloga nie ma nic wspólnego z URL-em ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja świąteczna ;) Fajne masz miejsce do zdjęć !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba, elegancko i dziewczęco. Pasuje do Ciebie ten kok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ciągle pada deszcz :/
    Świetny look, ładnie wyglądasz :)
    PS - Obserwuję :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. przesliczne zdjecia!:*
    obserwujemy?:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ KOCHANA? PROSZĘ<3

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna jesteś i śliczne zdj. :D
    Zapraszam do mnie :D
    http://aguuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Koszulka również podoba mi się najbardziej w zestawieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. u mnie zdjęcia są okej :)
    bluzeczka śliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajna stylizacja, wesołych świąt!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super bluzeczka :)
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny outfit <3 A zdjęcie ładne, nie rozumiem dlaczego nie lubisz zdjęć robionych wewnątrz, bo te są na serio super;p
    ♣ Zapraszam na BlondBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że z nogą niedługo wszystko będzie w porządku. Zdjęcia jak zwykle bardzo dobre tak samo jak stylizacja.
    Wspólna obserwacja?
    Pozdrawiam, afaik-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cóż... młodziutka, zgrabna, ładna... :) Pięknie! Ciekawa stylizacja :) ale już nie dla mnie... ;) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny look. Bardzo spodobała mi się bluzeczka. A co do zdjęć to są ok :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna bluzeczka. A z nogą to może trzeba się wybrać do lekarza, jeśli maść nie pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale jesteś śliczna :) cudowna bluzka
    zaobserwowałam i będzie mi bardzo miło jeśli również to zrobisz :)
    http://styleeforyouu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjęcia są w porządku. Bardzo podoba mi się bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cóż mogę powiedzieć, świetnie wyglądasz :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietna bluzka! Slicznie wygladasz,
    Pozfrawiam,
    Jolahogg.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaka słodka bluzeczka z kołnierzykiem "bebe"!!!! :)

    Już chyba wiem, skąd nazwa "słodkie czary" - bluzeczka słodka, a Ty czarujesz nas wyglądem :D!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny look :) jestes ładną kobietą, dobrze się na Ciebie patrzy :)
    Dołączam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wyglądasz! I ta fryzurka, naprawdę mi się podoba. :)

    Pozdrawiam,
    Birginsen

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wyglądasz :*
    obserwuje z przyjemnościa
    liczę na rewanż
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie !

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Szybkiego powrotu do zdrowia z noga!! :) Swietna stylizacja ;)

    versjada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz, super koszula :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*

Copyright © 2016 Blog By Paulina , Blogger