Hush live party , czyli stylizacja na imprezę

Niedawno doszły mi ubrania od firmy Choies , między innymi crop top który mam na sobie :) . Przyszedł idealnie bo w dzień przed imprezą którą spędziłam w Hush Live . Dla ciekawskich klub znajduje się w Krakowie i grają w nim muzykę Disco Polo . Jest to pierwszy taki klub w Krakowie . Wraz ze znajomymi świetnie się bawiliśmy , impreza trwała do białego rana :D Wracając do stylizacji .... mój nowy nabytek połączyłam z ołówkową spódnicą z wyższym stanem , obowiązkowo buty na obcasie , torebeczka i tym razem postawiłam na srebrną biżuterię . Początkowo by nie było mi zimno chciałam również nałożyć na siebie ponczo jednak ostatecznie nie byłam w nim jednak na zdjęciu jest widoczny  :) 


Zrzut paru zdjęć z klubu

|Crop-top -CHOIES| |Ponczo-Atmosphere | Spódniczka- H&M | |Torebka - no name | |Buty-Merg|

Share:

15 komentarze

  1. Świetny crop top!
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobór ubrań w każdym calu jest fantastyczny, mogłabym chwalić każdy ciuszek po kolei, ale zachwycił mnie crop-top. Może przez te róże, może ... nie ważne, ważne, że jest the best!
    Pozdrawiam, Dorota Kalinowska

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne zdjęcia
    http://fashionbyalexandra1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Top jest świetny, taki wyraźny nadruk super ożywia stylizację! : )
    Zapraszam w wolnej chwili robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń

Jak już tu jesteś , zostaw po sobie ślad - komentarz :*